  • 1. Data: 2006-06-01 10:02:01
    Temat: Nokia gwarancja
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Dzisiaj mija 14 dzien(roboczy) jak zanioslem moja Nokie 6020 do
    naprawy.Trzabylo wgrac tylko nowe oprogramowanie i nie dzialal jeden
    przycisk.Dzisiaj poszłem do salonu tam gdzie oddalem telefon bo u mnie w
    miescie nie ma serwisu Nokii i powiedzieli mi ze jeszcze nie ma i nie wiedza
    kiedy bedzie.
    Co moge w takiej sytuacji zrobic? Czy żądac nowego telefonu?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-06-01 10:27:39
    Temat: Re: Nokia gwarancja
    Od: "castrol" <j...@b...pl>

    JarY napisał(a):

    > przycisk.Dzisiaj poszłem do salonu tam gdzie oddalem telefon bo u mnie w

    Jakbys poszedl to moze cos bys wskoral, ale skoro ty POSZLES! to sie
    nie dziwie ze nic Ci sie nie udalo zalatwic.

    Jacek

  • 3. Data: 2006-06-01 19:17:36
    Od: "Łukasz" <l...@n...wywal.to.poczta.onet.pl>

    > Jakbys poszedl to moze cos bys wskoral, ale skoro ty POSZLES! to sie
    > nie dziwie ze nic Ci sie nie udalo zalatwic.

    "...
    Jakbys
    poszedl
    moze
    cos
    bys
    wskoral
    POSZLES!
    sie
    ze
    udalo
    zalatwic..."

    Widzisz.... żadnego z Twoich powyższych słów nie znalazłem w słowniku, w
    związku
    z czym to co napisałeś jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe
    - Panie Znawco języka polskiego ;-)

    Pozdrawiam....
    Łukasz