  • 1. Data: 2006-06-01 10:02:25
    Temat: kto płaci?
    Od: "ARTUR" <a...@o...pl>

    witam.
    dostałem pismo z ZBK, że trzeba przeprowadzić legalizację licznika wodnego.
    mam to zrobić na własny koszt. a ja tylko wynajmuję mieszkanie - nie jest
    własnościowe (słyszałem że to właściceil płaci za takie legaliacje czyli
    ZBK). ale czy to prawda?
    prosze o pomoc.
    dzieki bardzo.

  • 2. Data: 2006-06-01 13:40:00
    Temat: Re: kto płaci?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Jun 2006, ARTUR wrote:

> [...]
    > własnościowe (słyszałem że to właściceil płaci za takie legaliacje czyli

    A licznik zakładał lub przejął ZBK - czy tylko udzielił zgody na
    prośbę lokatora (i wcale nie przymusza, jak lokator chce sobie
    zabrać *swój* licznik to niech bierze i idzie, zapłatę rozliczy
    się ryczałtem)?
    IMHO właśnie takie jest podejście "zgody na zamontowanie licznika" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-06-01 17:46:47
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    ARTUR wrote:
> [...]
    > własnościowe (słyszałem że to właściceil płaci za takie legaliacje czyli

    Tak by było gdyby było normalnie.
    Jakbyś mieszkanie wynajmował, to właściciel mieszkania ma dbać o stan
    mieszkania, a ty płacisz tylko za to, że go wynajmujesz.
    To tak jak z wynajęciem samochodu. Ty płacisz, a samochód ma jeździć i
    mało cię obchodzi fakt, że trzeba coś wymienić lub pojechać na przegląd.
    Niestety u nas tak nie jest.
    Legalizację licznika robisz na własny koszt. Najtaniej wychodzi kupienie
    i zamontowanie nowego.

  • 4. Data: 2006-06-02 07:02:41
    Od: "ARTUR" <a...@o...pl>

    WITAM