    From: "Pawel" <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Noc spedzona w areszcie !!! :( Prosze o rade.
    Date: 3 Mar 2004 19:53:17 +0100

    Witam

    Ostatnio mialem przkra przyjemnosc spedzenia nocy w areszcie sledczym z powodu
    glupoty pewnego czlowieka. Ten pan zlozyl doniesienie o popelnieniu
    przestepstwa a mianowicie kradzierzy dokumentow i usilowania kradzierzy
    samochodu. Twierdzil, ze widzial mnie jak kradne mu dokumenty z samochodu i
    uciekam swoim samochodem, nastepnie, ze usilowalem mu ukrasc samochod (bylem w
    poblizu jego auta poniewaz parkuje obok niego na osiedlu). Ten czlowiek spisal
    moje numery rejstracyjne i poszedl na plicje mowiac, ze to bylem ja i jest tego
    pewien bo widzial mnie jak uciekalem z jego dokumentami. Zostalem zatrzymany
    przez funkcjonarjuszy i zeznalem co robilem w tym czasie (bylem w pracy na co
    mam dziesiatki swiadkow i nagrania z kamer wideo). Mimo moich wyjasnien
    zostalem zatrzymany w areszcie na cala noc, nastepnego dnia mialo byc okazania
    ale z niewiadomego powodu dla mnie ne doszlo do niego i zostalem zwolniony z
    swistkiem, ze jestem swiadkiem ale jak spytalem czego swiadkiem nikt nie
    udzielil mi odpowiedzi (poprostu swiadkiem).

    Pytanie moje jest takie: czy moge dochodzic jakis roszczen od policji poniewaz
    nie mieli powodu mnie zatrzymywac, mialem niepodwazalne alibi oraz chcialbym
    pozwac tego pana, ktory mnie tak uzadzil (nieznam jego personaliow poniewaz nie
    chciano mi ich podac ) narazil on na stres moich rodzicow (przeszukanie w domu)
    oraz naruszyl moja nienaganna opinie i uniemozliwil stawienie sie w pracy za co
    mialem nieprzyjemnosci.

    Bede wdzieczny za wskazowki.
    Pozdrawiam
    Pawel