  • 21. Data: 2023-08-07 22:29:57
    Temat: Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Aug 2023 20:53:31 +0200, Shrek wrote:

    > Dwa to minimum przepisami wymagane - jak chcą to moga więcej.

    Ja tylko o tym, ze jak jeden z przodu, a kolumna dluga, to tego
    tylnego jeszcze nie widac :-)

    > 4 tiry
    > były. Nie jest to jakieś duże wyzwanie, choć trzeba pamiętać że to
    > kulsony. W wersji zaawansowanej ten pierwszy na bombach zmienia pas z
    > rozbiegówki na prawy i zwalnia, reszta wjeżdza przed niego.

    Nie moze, bo musi jechacna czele. Czyli z przodu powinny jechac dwa
    :-)

    > To by wymagało koordynacji od poprzedniego wjazdu z obliczeniem z jaką
    > prędkością należy się poruszać z punktu a do b, żeby się spotkać.
    > Pamiętasz, że rozmawiamy o kulsonach?

    Wszyscy maja mature, a to nawet za latwe jak na zadanie maturalne.
    Oszukiwali ? :-)

    J.

  • 22. Data: 2023-08-08 01:24:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.08.2023 o 22:29, J.F pisze:
    > Ja tylko o tym, ze jak jeden z przodu, a kolumna dluga, to tego
    > tylnego jeszcze nie widac ?

    Po pierwsze można radiowozy wpiąć w konwój co powiedzmy 5 samochód. Ale
    to nadal nie rozwiąże problemu, że jedziesz prawy pasem te 120 k/h i
    nagle musisz hamować, bo wyjeżdża uprzywilejowana kolumna. Moim zdaniem
    tam wcześniej powinien być patrol zatrzymujący lizakiem pojazdy. 6 km
    wcześniej jest poprzedni wjazd na autostradę. Wysyłasz radiowóz, który
    sobie podjeżdża te 5,8 km i zatrzymuje się na wyłączonej z ruchu części
    przy zjeździe 200 metrów w wcześniej. W momencie, gdy przez radiotelefon
    otrzymuje sygnał, że kolumna zjeżdża z S9 wystawiają wielki znak
    ograniczenia prędkości do 70 km/h. Wówczas ten drugi patrol na wjeździe
    może zatrzymywać ruch lizakiem i kogutami, a kolumna korzystając z
    wyjazdu, który ma kolejne 300 metrów włącza się do ruchu. Jak się nawet
    jakiś oszołom znajdzie, to ma pół kilometra, by się zorientować, że coś
    jest "nie tak" i zjechać na lewy pas.

    Pomysł, by poprosić obsługę autostrady o pomoc tymi pojazdami z
    błyskającymi strzałkami też nie jest głupi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 23. Data: 2023-08-08 06:13:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie moze, bo musi jechacna czele. Czyli z przodu powinny jechac dwa
    > :-)

    To niech jadą dwa. A musieć w sumie nie musi. Przecież nie ma obowiązku
    żeby jechali jako uprzywilejowani. Zresztą nie jechali.

    > Wszyscy maja mature, a to nawet za latwe jak na zadanie maturalne.
    > Oszukiwali ? :-)

    Ci co mało dzwona nie wykręcili też mieli maturę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2023-08-08 06:17:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > jest "nie tak" i zjechać na lewy pas.
    >
    > Pomysł, by poprosić obsługę autostrady o pomoc tymi pojazdami z
    > błyskającymi strzałkami też nie jest głupi.

    Pozwolę sobie tylko zauwżyć, że rzeszowski paczkomat działa już ponad
    rok, a my zastanawiamy się co powinna zrobić policja, zeby nie tworzyć w
    związku z tym zagrożenia na drodze. To nie jest normalne...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-08-08 06:51:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 06:17:32 +0200, Shrek wrote:
    > Pozwolę sobie tylko zauwżyć, że rzeszowski paczkomat działa już ponad
    > rok, a my zastanawiamy się co powinna zrobić policja, zeby nie tworzyć w
    > związku z tym zagrożenia na drodze. To nie jest normalne...

    Moze przesadzasz - skoro to sie dzieje czesto od roku, to widac
    kulsony robią to dobrze i bezpiecznie - bo wypadku nie było ..

    J.

  • 26. Data: 2023-08-08 08:36:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2023 o 06:17, Shrek pisze:

    > Pozwolę sobie tylko zauwżyć, że rzeszowski paczkomat działa już ponad
    > rok, a my zastanawiamy się co powinna zrobić policja, zeby nie tworzyć w
    > związku z tym zagrożenia na drodze. To nie jest normalne...

    Nie wiemy, czy równie długo tam trwają takie dziwne praktyki. Bo może
    ktoś ostatnio wpadł na taki pomysł.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 27. Data: 2023-08-08 09:27:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 01:24:54 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Po pierwsze można radiowozy wpiąć w konwój co powiedzmy 5 samochód. Ale

    Chyba nie trzeba az tylu - chodzi tylko o zablokowanie jednego pasa,
    moze dwĂłch, na czas wjazdu.
    A geste radiowozy wiele tu nie zmienią.

    > to nadal nie rozwiąże problemu, że jedziesz prawy pasem te 120 k/h i

    Jak tiry jada, to raczej 90.

> [...]
    > wcześniej jest poprzedni wjazd na autostradę. Wysyłasz radiowóz, który
    > sobie podjeżdża te 5,8 km i zatrzymuje się na wyłączonej z ruchu części

    Nie wolno, to nie parking :-)

> [...]
    > wyjazdu, który ma kolejne 300 metrów włącza się do ruchu. Jak się nawet
    > jakiś oszołom znajdzie, to ma pół kilometra, by się zorientować, że coś

    Dobrze piszesz - tylko czemu koledzy tak nie robią :-)

  • 28. Data: 2023-08-08 16:40:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2023 o 09:27, J.F pisze:
    > Nie wolno, to nie parking ?

    Wolno. Musisz mieć włączone koguty, ale możesz tam radiowozem stać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 29. Data: 2023-08-08 18:31:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2023 o 06:51, J.F pisze:

    > Moze przesadzasz - skoro to sie dzieje czesto od roku, to widac
    > kulsony robią to dobrze i bezpiecznie - bo wypadku nie było ..

    Zaraz po tym jak mi kulsony przyznają prawo do odpierdalania krzywych
    akcji na drodze, bo skoro przez ponad dekadę się rozbiłem to widać nie
    jestesm groźny:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2023-08-08 20:03:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 18:31:05 +0200, Shrek wrote:

    > Zaraz po tym jak mi kulsony przyznają prawo do odpierdalania krzywych
    > akcji na drodze, bo skoro przez ponad dekadę się rozbiłem to widać nie
    > jestesm groźny:P

    Ale moze nie jestes grozny, bo nie odpierdalasz takich akcji? :-)

    J.