  • 31. Data: 2023-08-08 20:05:36
    Temat: Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 16:40:29 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Wolno. Musisz mieć włączone koguty, ale możesz tam radiowozem stać.

    No tak, kulsonom wolno :-)

    Tym sluzbom autostradowym tez wolno, a przeciez nie sa
    uprzywilejowane.

    J.

  • 32. Data: 2023-08-08 20:42:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2023 o 20:03, J.F pisze:

    > Ale moze nie jestes grozny, bo nie odpierdalasz takich akcji? :-)

    Teraz już nie, ale kiedyś (przedawniło się) latałem autostradą ponad 200
    (nie chwalę się ani nie żalę) - z perspektywy czasu stwierdzam, że mądre
    to to nie było, ale jak widać bardzo niebezpieczne też nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2023-08-09 00:50:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 20:42:23 +0200, Shrek wrote:

    > Teraz już nie, ale kiedyś (przedawniło się) latałem autostradą ponad 200
    > (nie chwalę się ani nie żalę) - z perspektywy czasu stwierdzam, że mądre
    > to to nie było, ale jak widać bardzo niebezpieczne też nie.

    Na moto?

    Bo wiesz ... za Odrą wolno.
    Tylko tam tirmani jacys uwazniejsi i drogi nie zajezdzają.

    J.

  • 34. Data: 2023-08-09 05:52:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.08.2023 o 00:50, J.F pisze:

    > Na moto?

    Nie - samochodem. Na moto z premedytacją nie mam szyby żeby nie
    zapierdalać a i to czoper więc mimo że przyspieszenie ma niezłe to
    jednak 200 nie poleci;)

    > Bo wiesz ... za Odrą wolno.
    > Tylko tam tirmani jacys uwazniejsi i drogi nie zajezdzają.

    Akurat zajeżdzali raczej ci od osobówek. No ale pry odrobinie wyobraźni
    daje się większość przewidzieć - jak dojeżdza do tira 140 bez hamowania
    to znaczy że albo ci zajedzie albo w tira przywali - zakładam że jednak
    zajedzie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2023-08-09 07:08:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Aug 2023 05:52:56 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > daje się większość przewidzieć - jak dojeżdza do tira 140 bez hamowania
    > to znaczy że albo ci zajedzie albo w tira przywali - zakładam że jednak

    Niemce jakos mniej zajezdzaja - tam sie zawsze szybszy moze trafic,
    to bardziej uwazaja. A ci, co nie uwazali ... to maja rozbity
    samochod.
    Przy gestym ruchu zreszta nie da sie 200 pojechac, teraz to juz czesto
    3 pasy maja ...

    J.

  • 36. Data: 2023-08-09 14:05:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pozwolę sobie tylko zauwżyć, że rzeszowski paczkomat działa już ponad
    > rok, a my zastanawiamy się co powinna zrobić policja, zeby nie tworzyć w
    > związku z tym zagrożenia na drodze. To nie jest normalne...

    Co to jest ten rzeszowski paczkomat?

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2023-08-09 16:56:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co to jest ten rzeszowski paczkomat?

    Lotnisko pod rzeszowem. Różne sprzęty tam podrzucają od początku wojny
    na ukrainie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2023-08-10 02:41:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Lotnisko pod rzeszowem. Różne sprzęty tam podrzucają od początku wojny
    > na ukrainie.

    A, dzieki.

    --
    Marcin