  • 11. Data: 2023-08-07 15:57:30
    Temat: Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    J.F w
    <news:cu2pbb5kw7kb.1xi1i8618mxw1.dlg@40tude.net>:

    > A co to za miejsce? Wjazd z lotniska, droga do wojewody,
    > ze tak czesto trzeba blokować?

    Czyli znowu kurwiu nie czytałeś linkowanych, tylko zadajesz durne pytania!

    > Ale ale - tym razem policjant daje tarczą przepisowy sygnał do
    > zatrzymania, przynajmniej za Borewicza byl prawidłowy,
    > a tu sie nikt nie zatrzymuje ...

    Pięknie się idioto przyznałeś, że po autostradzie to ostatnio jechałeś w
    latach 90 XX wieku

    Zapytaj w dowolnej firmie realizującej prace drogowe na Ax/Sxx jakie
    przepisy obowiązują ich w przypadku np. koszenia trawy lub naprawy barier, i
    dlaczego ich przestrzegają, i dlaczego informacje są odpowiedni wcześniej
    umieszczane, i dlaczego zwężenie następuje sukcesywnie od jakichś min. 500
    metrów...

    > Pierwszy tir mam wrazenie, ze wyrabia, drugi za nim kiepsko, bo jakby
    > drogę zajechał.

    To nie ma nić wspólnego z idiotyzmem, którym sie popisali polucjanci, i
    którym ty emanujesz w każdej swojej pisanianie na tej grupie!

    [ciach idiotyzmy]

    > Zaraz ... holowac ciągnika z naczepą to chyba nie wolno ?

    Znowu spacja przed pytajnikiem!

    I, szanowny IDIOTO, małpom aka polucjantom wolno jak czytamy wszystko!!!

    --
    Tomasz

  • 12. Data: 2023-08-07 16:10:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Aug 2023 15:57:30 +0200, To.Ja wrote:
> [...]
    > umieszczane, i dlaczego zwężenie następuje sukcesywnie od jakichś min. 500

    Firma to firma, a policja chyba nadal może zatrzymac tarczą.
    A jak uwazasz inaczej, to zacytuj przepis.

    Przy czym tu machanie tarczą widać,
    na poprzedniej akcji nie bylo, widać, ale moze była w użyciu.
    Jakos tam ten na lewym pasie zrezygnował z omijania.

    > To nie ma nić wspólnego z idiotyzmem, którym sie popisali polucjanci, i
    > którym ty emanujesz w każdej swojej pisanianie na tej grupie!

    Jak pierwszy tir wyrobiłby, to prawidlowo zatrzymali :-P
    A jak drugi nie trzyma naleznej uwagi ani odstępu, to juz jego problem
    :-P

    > Znowu spacja przed pytajnikiem!
    > I, szanowny IDIOTO, małpom aka polucjantom wolno jak czytamy wszystko!!!

    Pijany prowadzic nie może, to są niepodważalne pryncypia :-P

    A co wolno dalej policjantom, to sie pytam.
    Dojechac 500m na parking/zatoke im na pewno nie wolno bez odpowiednich
    papierów, a nawet jakby przypadkiem mieli, to i tak wątpię.
    Uszkodzą cos, i kto bedzie płacił.

    Mogliby przy ratowaniu życia, ale tu tylko korek na austrostradzie.

    Ale zaraz ... a jakby taki tir blokowal drogę pr... wicepremierowi?

    J.

  • 13. Data: 2023-08-07 17:30:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Moim zdaniem tu: https://goo.gl/maps/rp7CqpMWSe8YCoHN6
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2023-08-07 17:49:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Aug 2023 17:30:23 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem tu: https://goo.gl/maps/rp7CqpMWSe8YCoHN6

    Skrzyzowanie, jak skrzyzowanie.

    Co tam jest w poblizu, ze trzeba przejazd na autostradzie blokować?

    J.

  • 15. Data: 2023-08-07 19:01:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2023 o 15:41, J.F pisze:

    > A co to za miejsce? Wjazd z lotniska, droga do wojewody,
    > ze tak czesto trzeba blokować?

    Wylot z rzeszowskiego paczkomatu na ukrainę.

> [...]
    > a tu sie nikt nie zatrzymuje ...
    >
    > Pierwszy tir mam wrazenie, ze wyrabia, drugi za nim kiepsko, bo jakby

    Co by nie było - gdyby nie idiotyczne zachowanie policji tematu by nie
    było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-08-07 19:31:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Aug 2023 19:01:48 +0200, Shrek wrote:

    > Wylot z rzeszowskiego paczkomatu na ukrainę.

    To moze tłumaczyc.

    > Co by nie było - gdyby nie idiotyczne zachowanie policji tematu by nie
    > było.

    Jakos jednak ten konwój muszą wpuscic ...

    J.

  • 17. Data: 2023-08-07 19:38:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2023 o 19:31, J.F pisze:

    > Jakos jednak ten konwój muszą wpuscic ...

    Jest ćwierć kilosa pełnoprawnej rozbiegówki - potem dodatkowe 100
    metrów, dalej od biedy awaryjny jakby coś bardzo nie tak poszło.
    Radiowóz na czerwonych bombach z przodu i z tyłu.

    A jak nie to niech służbę autostradową wołają - oni mają sprzęt i wiedze
    jak to zrobić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-08-07 19:56:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Aug 2023 19:38:43 +0200, Shrek wrote:

    > Jest ćwierć kilosa pełnoprawnej rozbiegówki - potem dodatkowe 100
    > metrów, dalej od biedy awaryjny jakby coś bardzo nie tak poszło.
    > Radiowóz na czerwonych bombach z przodu i z tyłu.

    Dwa do wjazdu troche mało.
    Czy raczej jeden z tyłu.
    Szczególnie jak im zalezy, zeby konwój jechal w jednej kolumnie.

    > A jak nie to niech służbę autostradową wołają - oni mają sprzęt i wiedze
    > jak to zrobić.

    Nie mowie nie. Moga tez sami w sprzęt zainwestować, albo zatrzymac
    ruch inaczej - np spowolnic ruch w dwa radiowozy.

    J.

  • 19. Data: 2023-08-07 20:53:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2023 o 19:56, J.F pisze:

    > Dwa do wjazdu troche mało.
    > Czy raczej jeden z tyłu.
    > Szczególnie jak im zalezy, zeby konwój jechal w jednej kolumnie.

    Dwa to minimum przepisami wymagane - jak chcą to moga więcej. 4 tiry
    były. Nie jest to jakieś duże wyzwanie, choć trzeba pamiętać że to
    kulsony. W wersji zaawansowanej ten pierwszy na bombach zmienia pas z
    rozbiegówki na prawy i zwalnia, reszta wjeżdza przed niego.

    > Nie mowie nie. Moga tez sami w sprzęt zainwestować, albo zatrzymac
    > ruch inaczej - np spowolnic ruch w dwa radiowozy.

    To by wymagało koordynacji od poprzedniego wjazdu z obliczeniem z jaką
    prędkością należy się poruszać z punktu a do b, żeby się spotkać.
    Pamiętasz, że rozmawiamy o kulsonach?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-08-07 21:05:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.08.2023 o 17:49, J.F pisze:

    > Skrzyzowanie, jak skrzyzowanie.
    > Co tam jest w poblizu, ze trzeba przejazd na autostradzie blokować?

    Lotnisko, ale chyba nie tylko :-) Natomiast nie wypowiadam się co do
    konieczności konwojowania tych ciężarówek.

    --
    (~) Robert Tomasik