eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku) › Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze
    zdrowego rozsądku)
    Date: Sun, 6 Aug 2023 21:57:38 +0200

    W dniu 06.08.2023 o 21:49, Shrek pisze:

    > Sugerujesz, że wtedy odwalili kombo i jeden mało co nie zrobił wypadku a
    > drugi postanowił jego wyczyn poprawić, bo pierwszemu się nie udało?

    Jak pisałem wcześniej, powinno to być tak zrobione, że policjant stojący
    poza pasem ruchu daje sygnał do zatrzymania, a dalej (z głowy 150
    metrów) możesz sobie stawiać w poprzek radiowóz. Sensu w tym nie widzę,
    ale zakładając, że jest ważny powód, to tak to powinno wyglądać w wersji
    minimum. No i na jednym filmie mamy policjanta zatrzymującego lizakiem,
    a na drugim stojącego w poprzek. To razem akurat - jakby się rozstawili
    - byłoby legitnie.

    > Jak pisałem - nigdy się małpy nie nauczą!

    Nie wiem. Natomiast boję się, że tam komuś to w nawyk weszło, bo
    znalazłem podobny materiał ze stycznia 2023 roku:
    https://tiny.pl/c9j6z
    Miejsce mniej więcej podobne.

    A wątpię, by wszystkie podobne akcje trafiały do sieci.
    --
    (~) Robert Tomasik