  • 91. Data: 2018-01-23 07:28:32
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2018 o 00:30, Michal Jankowski pisze:

    > No nic kurwa nie wiadomo, ale podejrzanego już prokurator ma.

    Ale to dla jego dobra... Proponuję żeby rannymi w wypadkach zajmował się
    prokurator nie załoga karetki...

    Shrek

  • 92. Data: 2018-01-23 07:47:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To nie jest przypadkowa wymiana argumentów. Najechałeś na mnie że
    > jestesm zływ ojcem dlatego, że zdaję sobie sprawę, że w moim mieszkaniu
    > są niebezpieczne przedmioty dla dziecka - w twoim też są tylko nie
    > zdajesz sobie z tego sprawy. Argument z żarówką jest już przeporaszam
    > ale z dupy wzięty...
    >
    > Jesteś przewrażliwiony, i to w zasadzie sprawa między tobą a twoim
    > dzieckiem, gdyby nie to że przez pryzmat swojego przewrażliwienia
    > oceniasz innych i jak widać w tym wątku nie jesteś sam. Stała się
    > tragedia a wy byście jeszcze matce dokładali najchętniej więzienie...

    Ja jestem przewrażliwiony? Gdzie coś takiego w ogóle padło, że jesteś
    złym ojcem? O czym ty cżłowieku bredzisz? Spójrz na swoją powyzszą
    odpowiedź. Robisz kupę nadinterpretacji poczynając od tego co
    zapoczatkowało tę całą wymianę zdań, gdzie sobie ubzdurałeś (i dalej jak
    widać twkisz po uszy w tej bzdurze), że oceniam tamtą panią, gdy nawet
    słowem jej nie oceniłem. Teraz ubzdurałeś sobie kolejną rzecz. O co ci
    chodzi z żarówką to już nie chcę wiedziec.

    --
    Marcin

  • 93. Data: 2018-01-23 08:17:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja jestem przewrażliwiony? Gdzie coś takiego w ogóle padło, że jesteś
    > złym ojcem?

    choćby tu:

    "Gamoniu: nie dopuściłbym do sytuacji, by tankować pojazd w takim przypadku"

    > O co ci
    > chodzi z żarówką to już nie chcę wiedziec.

    O to, że chcesz jeździć z przepaloną żarówką, bo twoim zdaniem wymiana
    żarówki naraża dzicko na niebezpieczeństwo. Tak jesteś przewrażliwony i
    nieczego nie nadinterpretuję.

    Shrek

  • 94. Data: 2018-01-23 08:31:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > choćby tu:
    > "Gamoniu: nie dopuściłbym do sytuacji, by tankować pojazd w takim przypadku"

    Wiesz co, upewnij sie może serio kto co napisał zanim zaczniesz wsiadac
    na ludzi. To nie jest mój tekst. Nie mam tez zwyczaju wyzywać.

    > O to, że chcesz jeździć z przepaloną żarówką, bo twoim zdaniem wymiana
    > żarówki naraża dzicko na niebezpieczeństwo. Tak jesteś przewrażliwony i
    > nieczego nie nadinterpretuję.

    Zdaje się, że znowu mylisz mnie z kimś innym. Przeczytaj moje
    odpowiedziedzi Robertowi. Wprost napisałem, ze nie widze powodu aby tej
    żarówki nie wymienić. To byłby absurd.

    --
    Marcin

  • 95. Data: 2018-01-23 08:38:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zdaje się, że znowu mylisz mnie z kimś innym. Przeczytaj moje
    > odpowiedziedzi Robertowi. Wprost napisałem, ze nie widze powodu aby tej
    > żarówki nie wymienić. To byłby absurd.

    Ups - przepraszam... Szczekam;)

    Shrek

  • 96. Data: 2018-01-23 08:40:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2018 o 08:38, Shrek pisze:

    > Ups - przepraszam... Szczekam;)

    tym niemniej...

    "Ale ja nigdy nie twierdziełem, że jak masz w domu stolarnie z zakładem
    szklarskim i nie chcesz zmieniać stylu zycia to jest tam dla dziecka
    bezpiecznie. Założyłem, że został włożony pewien wysiłek w
    zabezpieczenie domu."

    To jednak brzmi jakbyś zarzucał mi bycie złym ojcem. Więc przy swoim
    zdaniu pozostane - jesteś przewrażliwiony.

    Shrek

  • 97. Data: 2018-01-23 08:44:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Ups - przepraszam... Szczekam;)

    Żeś mi podniósł nieźle ciśnienie. No :)

    --
    Marcin

  • 98. Data: 2018-01-23 08:50:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > To jednak brzmi jakbyś zarzucał mi bycie złym ojcem. Więc przy swoim
    > zdaniu pozostane - jesteś przewrażliwiony.

    Stary, serio wyluzuj, to jest drobna złośliwość w dyskusji na poziomie
    takim, jak wczesniejsze zarzucanie mi, że nie mam wyobraźni. Jesli
    dotknęło Cie to - to przepraszam, ale serio chyba to Ty jesteś
    przewrażliwiony. Niniejszym oświadczam, ze nie uważam cię i nie uważałem
    na żadnym etapie tej dyskusji za złego ojca. Możemy zakończyć?

    --
    Marcin

  • 99. Data: 2018-01-23 08:53:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przewrażliwiony. Niniejszym oświadczam, ze nie uważam cię i nie uważałem
    > na żadnym etapie tej dyskusji za złego ojca. Możemy zakończyć?

    Tak - zakończmy;)

  • 100. Data: 2018-01-23 09:23:37
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 22 Jan 2018 17:16:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale to trochę chyba na innym etapie życia, niż jazda w foteliku.

    Abstrahując od tej konkretnej sytuacji - to trzylatki też jeżdżą w
    fotelikach :). I pięcio, i siedmiolatki też.

    --
    Yakhub