  • 1. Data: 2018-01-21 11:57:31
    Temat: mandat za parkowanie na drodze wewnętrznej
    Od: Michał <b...@b...pl>

    Panowie strażnicy miejscy chyba nie mają uprawnień do kontroli na drodze
    oznakowanej jako wewnętrzna? Na wzmiankowanej uliczce wewnątrzosiedlowej
    nie ma znaków zakazu zatrzymywania się i postoju. Na początku jest tylko
    znak D3 i D40. Pytam się bo właśnie otrzymalem mandat za złe parkowanie
    drogą listowną od straży miejskiej.

    Michał

  • 2. Data: 2018-01-21 13:12:42
    Temat: Re: mandat za parkowanie na drodze wewnętrznej
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał w

    > Panowie strażnicy miejscy chyba nie mają uprawnień do kontroli na drodze
    > oznakowanej jako wewnętrzna?

    Hmm...

    > Na wzmiankowanej uliczce wewnątrzosiedlowej
    > nie ma znaków zakazu zatrzymywania się i postoju.

    Hmm...

    > Na początku jest tylko
    > znak D3 i D40.

    No i wszystko jasne. Poczytaj o znaku D-40

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2018-01-21 19:07:38
    Od: Michal <b...@o...pl>

    W dniu 2018-01-21 o 13:12, TomN pisze:
    > Michał w

    > Hmm...

    > Hmm...

    > No i wszystko jasne. Poczytaj o znaku D-40

    Już doczytałem, w 2016 była nowelizacja i dla strefy zamieszkania mogą.
    Tylko na logikę od głównej ulicy jest do danego domu ponad 200 m, jak do
    ciężkiej cholery dostarczyć przedmiot o wadze ok 40 kg i wnieść do
    swojego mieszkania nie parkując na te kilkanaście minut pod blokiem? No
    może więcej ale mniej niż pół godziny.

  • 4. Data: 2018-01-22 08:01:48
    Od: p...@g...com

[...]

    sprobuj zostawic kartke nastepujacej tresci: wlasnie wnosze przedmiot o wadze ok 40
    kg do swojego mieszkania + numer telefonu dla niecierpliwych :-)
    o ile nie zaparkowales w sposob utrudniajacy ruch nic nie powinno sie wydarzyc

  • 5. Data: 2018-01-22 09:38:01
    Od: Michal <b...@o...pl>

    W dniu 2018-01-22 o 08:01, p...@g...com pisze:
> [...]
    kg do swojego mieszkania + numer telefonu dla niecierpliwych :-)
    > o ile nie zaparkowales w sposob utrudniajacy ruch nic nie powinno sie wydarzyc

    Nie było żadnych przeszkód w przejeździe nawet dostawczaka. Kwestia nie
    sąsiadów tylko nadgorliwców ze straży miejskiej.

  • 6. Data: 2018-02-02 19:14:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Jan 2018 11:57:31 +0100, Michał <b...@b...pl> wrote:

    >Pytam się bo właśnie otrzymalem mandat za złe parkowanie
    >drogą listowną od straży miejskiej.
    Skąd wiedzieli kto był kierującym (parkującym)?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 7. Data: 2018-02-04 10:42:38
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Prawdopodobnie nie wiedzieli / nie wiedzą.
    Przy czym za odmowę udzielenia przez właściciela informacji o tym, kto był kierowcą
    jest osobna sprawa karna.
    Najlepiej zgodnie z prawdą powiedzieć Wołodia Wołodiow zamieszkały w Wołodiowie,
    obłaść wołodiowska, UA (no ten, który wtedy mył u Ciebie okna i potrzebował CIFa
    dokupić, autem szybciej).

    -----