    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    <z_N8C.480766$3J3.20644@fx37.am4> <p40ccp$ah3$1@node2.news.atman.pl>
    <5a63f960$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <UJV8C.840583$UB2.728339@fx04.ams1> <p42095$9k$1@node1.news.atman.pl>
    <jk09C.7420$on5.4346@fx22.ams1>
    <6...@g...com>
    <b%09C.3399$6O2.3102@fx07.ams1> <p42fnl$981$4@node2.news.atman.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <p42i1o$981$8@node2.news.atman.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <5a650ec8$0$572$65785112@news.neostrada.pl>
    <p44364$odi$2@node2.news.atman.pl>
    <5a660853$0$575$65785112@news.neostrada.pl>
    <p452e7$j2f$3@node2.news.atman.pl> <sft9C.37375$UH3.31800@fx16.ams1>
    <p46kki$gf1$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 23 Jan 2018 06:47:27 GMT

    On 2018-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To nie jest przypadkowa wymiana argumentów. Najechałeś na mnie że
    > jestesm zływ ojcem dlatego, że zdaję sobie sprawę, że w moim mieszkaniu
    > są niebezpieczne przedmioty dla dziecka - w twoim też są tylko nie
    > zdajesz sobie z tego sprawy. Argument z żarówką jest już przeporaszam
    > ale z dupy wzięty...
    >
    > Jesteś przewrażliwiony, i to w zasadzie sprawa między tobą a twoim
    > dzieckiem, gdyby nie to że przez pryzmat swojego przewrażliwienia
    > oceniasz innych i jak widać w tym wątku nie jesteś sam. Stała się
    > tragedia a wy byście jeszcze matce dokładali najchętniej więzienie...

    Ja jestem przewrażliwiony? Gdzie coś takiego w ogóle padło, że jesteś
    złym ojcem? O czym ty cżłowieku bredzisz? Spójrz na swoją powyzszą
    odpowiedź. Robisz kupę nadinterpretacji poczynając od tego co
    zapoczatkowało tę całą wymianę zdań, gdzie sobie ubzdurałeś (i dalej jak
    widać twkisz po uszy w tej bzdurze), że oceniam tamtą panią, gdy nawet
    słowem jej nie oceniłem. Teraz ubzdurałeś sobie kolejną rzecz. O co ci
    chodzi z żarówką to już nie chcę wiedziec.

    --
    Marcin