  • 1. Data: 2015-11-16 23:53:38
    Temat: Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    "Opiekuję" się dwoma telefonami na kartę starszych osób.
    Telefony używane sporadycznie - ale jednak potrzebne.
    W obu telefonach po blokowane wszystkie SMS premium, roamingi,
    usługi dodatkowe jednak 2-3 razy do roku powtarza się ten sam scenariusz
    - operator bez jakiejkolwiek chęci i zgody
    użytkownika aktywuje usługi subskrypcyjne - choć zablokowane
    są wszystkie komunikaty i telefony od operatora. Po kilku miesiącach
    użytkownik widzi, że pieniądze znikają z konta - wtedy trzeba odkręcać
    aktywowanie usługi, a to jednak sporo kombinacji wymaga.

    Czy da się jakoś wpłynąć na operator (T-Mobile) by nie robił takich
    przekrętów ?

    Ostatnio włączyli pakiet internetowy na Nokii 3310.

    Dzisiejszym hitem jest natomiast pobranie pieniędzy z konta za za
    automatyczne przedłużenie jego aktywności. Nie da się tego odkręcić z
    poziomu telefonu gdyż tej usługi nie można aktywować w posiadanej taryfie.

  • 2. Data: 2015-11-17 00:03:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-11-15 o 23:53, Radek D pisze:

    > Czy da się jakoś wpłynąć na operator (T-Mobile) by nie robił takich
    > przekrętów ?

    Tak, jak to przedstawiasz, to wygląda to po prostu na przestępstwo.

  • 3. Data: 2015-11-17 09:06:49
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Dzwonisz do operatora, do biura obsługi klienta i prosisz by zmienili
    ustawienia.
    Działa na krutko, w każdym razie czyści ze stałego pobierania jakiejś
    opłaty, abonamento.podobnej.
    Na nowe zdecydowanie nie działa.
    Ale jak nie odpowiesz, nie ma problema.

    Musisz tylko być cierpliwym, bo odbierają telefon nawet po 30 min i więcej.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2015-11-17 11:13:00
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.11.2015 o 23:53, Radek D pisze:
> [...]
    > aktywowanie usługi, a to jednak sporo kombinacji wymaga.
    >
    > Czy da się jakoś wpłynąć na operator (T-Mobile) by nie robił takich

    Tak. Zmienić operatora.

    p. m.

  • 5. Data: 2015-11-17 12:10:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek D" napisał w wiadomości
> [...]
    >użytkownika aktywuje usługi subskrypcyjne - choć zablokowane
    >są wszystkie komunikaty i telefony od operatora.

    Powinna byc explicite blokada subskrypcji czy jak oni to nazywaja -
    platnosci MT (mobile terminated).

    >Po kilku miesiącach
    >użytkownik widzi, że pieniądze znikają z konta - wtedy trzeba
    >odkręcać
    >aktywowanie usługi, a to jednak sporo kombinacji wymaga.

    Reklamacje pisz i niech oni odkrecaja :-)

    >Czy da się jakoś wpłynąć na operator (T-Mobile) by nie robił takich
    >przekrętów ?

    Poza reklamacja i powiadomieniem UKE/UOKiK ... moze czas zmienic
    operatora, skoro takie numery robi :-)

    >Ostatnio włączyli pakiet internetowy na Nokii 3310.

    A nie bylo jakiejs promocji doladowania ?
    Mam podobna sytuacje i takich numerow Demobil mi nie robi, ale
    nazbieralo mu sie innych wad, i sie chyba rozstaniemy ...

> [...]
    >automatyczne przedłużenie jego aktywności. Nie da się tego odkręcić z
    >poziomu telefonu gdyż tej usługi nie można aktywować w posiadanej

    Sie przejmujesz - dla Ciebie chwila na napisanie reklamacji, a oni
    niech sobie wyjasniaja.
    Jak wyjasnianie bedzie za duzo kosztowac, to przestana :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-11-18 04:36:02
    Od: z...@g...com

    On Monday, November 16, 2015 at 5:54:23 PM UTC-5, Radek D wrote:
    > "Opiekuję" się dwoma telefonami na kartę starszych osób.

    Co to jest karta starszych osób?

    Slon