eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ? › Re: Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer03.am1
    !peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <564a5e70$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <564a5e70$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ?
    Date: Tue, 17 Nov 2015 12:10:48 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 43
    Message-ID: <564b0b43$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.224.38
    X-Trace: 1447758659 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22836 83.7.224.38:60851
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 130373344
    X-Received-Bytes: 2787
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:752358
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Radek D" napisał w wiadomości
    >"Opiekuję" się dwoma telefonami na kartę starszych osób.
    >Telefony używane sporadycznie - ale jednak potrzebne.
    >W obu telefonach po blokowane wszystkie SMS premium, roamingi,
    >usługi dodatkowe jednak 2-3 razy do roku powtarza się ten sam
    >scenariusz
    -> operator bez jakiejkolwiek chęci i zgody
    >użytkownika aktywuje usługi subskrypcyjne - choć zablokowane
    >są wszystkie komunikaty i telefony od operatora.

    Powinna byc explicite blokada subskrypcji czy jak oni to nazywaja -
    platnosci MT (mobile terminated).

    >Po kilku miesiącach
    >użytkownik widzi, że pieniądze znikają z konta - wtedy trzeba
    >odkręcać
    >aktywowanie usługi, a to jednak sporo kombinacji wymaga.

    Reklamacje pisz i niech oni odkrecaja :-)

    >Czy da się jakoś wpłynąć na operator (T-Mobile) by nie robił takich
    >przekrętów ?

    Poza reklamacja i powiadomieniem UKE/UOKiK ... moze czas zmienic
    operatora, skoro takie numery robi :-)

    >Ostatnio włączyli pakiet internetowy na Nokii 3310.

    A nie bylo jakiejs promocji doladowania ?
    Mam podobna sytuacje i takich numerow Demobil mi nie robi, ale
    nazbieralo mu sie innych wad, i sie chyba rozstaniemy ...

    >Dzisiejszym hitem jest natomiast pobranie pieniędzy z konta za za
    >automatyczne przedłużenie jego aktywności. Nie da się tego odkręcić z
    >poziomu telefonu gdyż tej usługi nie można aktywować w posiadanej
    >taryfie.

    Sie przejmujesz - dla Ciebie chwila na napisanie reklamacji, a oni
    niech sobie wyjasniaja.
    Jak wyjasnianie bedzie za duzo kosztowac, to przestana :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1