  • 1. Data: 2015-11-16 21:07:19
    Temat: Dwie osoby przyznały się do zbrodni, każda uważa że zrobiła to sama
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    Z życia wzięte:

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/9092554,proce
    s-o-zabojstwo-na-sepolnie-kto-zamordowal-podczas-imp
    rezy,id,t.html

    A co uważa prokuratura? Uważa, że działali wspólnie i trzeba posadzić oboje.

  • 2. Data: 2015-11-17 01:40:15
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-16 o 21:07, Wielebny pisze:
> [...]
    rezy,id,t.html

    > A co uważa prokuratura? Uważa, że działali wspólnie i trzeba posadzić oboje.

    I słusznie. Należy dbać o zaufanie społeczeństwa dla wymiaru
    sprawiedliwości, o co zapowiada walkę Ziobro. Co się wiec dziwisz, że
    prokuratura staje frontem do klienta. Skoro sami się przyznali to pójdą
    siedzieć. Jakby teraz nie poszli to straciliby zaufanie do wymiaru
    sprawiedliwości.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-11-17 03:17:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sonn wrote:

> [...]
    > prokuratura staje frontem do klienta. Skoro sami się przyznali to pójdą
    > siedzieć. Jakby teraz nie poszli to straciliby zaufanie do wymiaru

    raczej mają dobrego adwokata i grają na błedy proceduralne sądu.
    Wszystkie chwyty dozwolone.

  • 4. Data: 2015-11-17 14:37:18
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    On 11/17/2015 01:40 AM, Sonn wrote:
    > [...] Co się wiec dziwisz [...]

    Ja niczemu się nie dziwię, nie znam sprawy, a na relacji z gazety ciężko
    opierać jakieś wnioski. Z komentarzy pod artykułem można wyczytać że to
    była zwykła meta.

    Zaciekawiło mnie tylko to, że zobaczyłem książkowy przykład mamienia
    organów sprawiedliwości zastosowany (celowo lub nie) w życiu.

  • 5. Data: 2015-11-17 15:34:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wielebny" napisał w wiadomości grup
    >Zaciekawiło mnie tylko to, że zobaczyłem książkowy przykład mamienia
    >organów sprawiedliwości zastosowany (celowo lub nie) w życiu.

    Dlatego wbrew ksiazkom, u nas mimo przyznania podejrzanego, prokurator
    dalej gromadzi material dowodowy.
    Przyznanie sie wycofa, a material zostanie.
    Sad tez mogl sie na to przyznanie powolac mimo wycofania i uznac, ze
    bylo wiarygodne, a wycofanie nie.

    Ale czy to sie wlasnie nie zmienilo, jesli sad ma bezstronnie oceniac
    ?

    No i tu moze im chyba wspolwsprawstwo przywalic - noz wbil jeden, ale
    cialo chowali we dwoch, wystarczy powiedziec, ze sie umowili :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-11-17 20:03:57
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-11-17 o 01:40, Sonn pisze:

    > I słusznie. Należy dbać o zaufanie społeczeństwa dla wymiaru
    > sprawiedliwości, o co zapowiada walkę Ziobro.

    Ta para nie zabije już nikogo?

  • 7. Data: 2015-11-18 00:26:39
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-17 o 14:37, Wielebny pisze:

> [...]
    >
    > Zaciekawiło mnie tylko to, że zobaczyłem książkowy przykład mamienia
    > organów sprawiedliwości zastosowany (celowo lub nie) w życiu.

    Oczywiście, że to celowo. Sprytnie już nie raz stosowany wybieg kończący
    się z reguły uniewinnieniem z uwagi na wątpliwości, które należy
    rozstrzygać na korzyść oskarżonego (w obecnych czasach zwłaszcza jeśli
    jest członkiem władz PiS)

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2015-11-18 11:28:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > straciliby zaufanie do wymiaru sprawiedliwości.

    Czy ktokolwiek w P v3.0 ma zaufanie do wymiaru sprawiedliwosci? No bo
    zeby cos stracic, to trzeba najpierw miec.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa