eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidna korporacje TAXI? › Niesolidna korporacje TAXI?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.i
    nternetia.pl!not-for-mail
    From: "Piotrek" <p...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niesolidna korporacje TAXI?
    Date: Mon, 28 Jan 2008 09:45:46 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <fnk4q7$7ap$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.wtt.altkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1201510023 7513 87.204.26.80 (28 Jan 2008 08:47:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jan 2008 08:47:03 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:513664
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam szanownych grupowiczów.
    Otóż dziś rano miałem bardzo nieprzyjemna sytuację związana z jedną
    Warszawskich korporacji taksówkarskich.
    Korporacja jest duża, znana i ukierunkowana na klientelę biznesową.
    Do transportu klientów wykorzystuje samochody głownie w kolorze czerwonym.

    O godzinie 8:25 miałem pociąg do Poznania gdzie miałem zamiar udać się w
    celach biznesowych.
    O godzinie 7:25 zamówiłem taksówkę na godzinę 7:50 tak by mieć 35 minut
    czasu na dojazd do dworca Warszawa centralna.
    Dojazd do dworca Warszawa Centralna z miejsca mojego pobytu zajmuję w
    godzinach szczytu maksymalnie 30 minut
    (tyle czasu zająłby mi bieg na dworzec).
    Pani operator w centrali korporacji Taxi potwierdziła godzinę 7:50 i
    zarezerwowała taksówkę na moje nazwisko.
    O godzinie 7:55 zniecierpliwiony brakiem taksówki zadzwoniłem do centrali i
    okazało się, że kierowca był ale wziął innego pasażera!!!
    Jedyne co korporacja może teraz zrobić to podstawić inną taksówkę co też
    miało miejsce.
    Niestety następna taksówka podjechała o 8:10 (20 minut po uprzednio
    ustalonym czasie).
    Poranne korki utrudniły dojazd i na dworcu byłem o 8:26.
    No i straciłem klienta, umowę, pieniądze.

    Rozumiem kiedy zamawiam taksówkę i ona nie dojeżdża z przyczyn niezależnych
    np. blokada dróg, remonty, korki, wypadki ale kiedy taksówka dojeżdża i
    taksówkarz zabiera innego klienta, który notabene nie zamawiał taksówki to
    już przechodzi moją cierpliwość!

    Co można teraz zrobić z tak niesolidną korporacją, czy można żądać
    odszkodowania???
    Czy mieliście Państwo podobne problemy? Czy możecie podzielić się swoimi
    spostrzeżeniami w tej kwestii?

    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1