  • 1. Data: 2005-10-07 09:27:34
    Temat: Nieprzekraczalny 14-stodniowy termin.
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    w dniu 23.09 podpisalem odbior listu poleconego z Sądu z odpisem wyroku. Jest
    tam informacja, ze przysluguje nieprzekraczalny 14-stodniowy termin na
    odwolanie. Wg. moich obliczen ten termin mija dzisiaj, tj. 07.10 natomiast pani
    w sekretariacie powiedziala , ze termin zlozenia odwolania minal wczoraj. Czy
    tak jest faktycznie, a jesli tak to czy mam jeszcze szanse zlozenia odwolania
    od wyroku?

    Pozdrawiam,
    --
    Kornio

  • 2. Data: 2005-10-07 10:03:54
    Temat: Re: Nieprzekraczalny 14-stodniowy termin.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kornio napisał(a):

> [...]
    > tak jest faktycznie, a jesli tak to czy mam jeszcze szanse zlozenia odwolania

    Termin mija 7-go. Dziś możesz jeszcze wysłać.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-10-07 10:15:37
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl>

    > Termin mija 7-go. Dziś możesz jeszcze wysłać.

    Tez mi sie tak wydawalo, dzieki. Zona wlasnie przed chwila zlozyla w biurze
    podawczym to odwolanie i tam pani stwierdzila, ze ten termin zalezy od
    interpretacji sedziego. Czy jest moze jakis paragraf, ktory to reguluje?

  • 4. Data: 2005-10-07 10:27:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kornio napisał(a):

> [...]
    > podawczym to odwolanie i tam pani stwierdzila, ze ten termin zalezy od
    > interpretacji sedziego. Czy jest moze jakis paragraf, ktory to reguluje?

    Tutaj nie ma nic do interpretacji. Albo termin minął albo nie. A tutaj
    nie minął.

  • 5. Data: 2005-10-07 10:37:01
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl>

    > Tutaj nie ma nic do interpretacji. Albo termin minął albo nie. A tutaj
    > nie minął.

    OK, jeszcze raz dzieki serdeczne.

  • 6. Data: 2005-10-07 13:23:56
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kornio" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pani
    > w sekretariacie powiedziala , ze termin zlozenia odwolania minal wczoraj.

    Może myślała, że wrzesień miał 31 dni ... Albo na palcach nie umie liczyć ;)

    Pozdrawiam
    Dominika