  • 1. Data: 2005-10-07 07:44:22
    Temat: Zaswiadczenie o zarobkach na rozprawe rozwodowa
    Od: "jk" <...@...biz>

    Witam!

    W trakcie sprawy rozwodowej moja malzonka poprosila sad, bym dostarczyl
    zaswiadczenie o zarobkach z mojej nowej pracy.
    W tejze pracy podpisalem klauzule o zakazie ujawniania wysokosci zarobkow.
    Jak mam wobec tego postapic? Czy moge nie wyrazic zgody na dostarczenie tego
    dokumentu sądowi? A jeżeli muszę, to czy mogę zaznaczyć, że jest to
    wyłącznie do wiadomości sądu a nie strony, i w tym momencie sąd nie
    udostępni tych informacji drugiej stronie?

  • 2. Data: 2005-10-07 14:56:48
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "jk" <...@...biz> napisał w wiadomości

    > Jak mam wobec tego postapic? Czy moge nie wyrazic zgody na dostarczenie
    tego
    > dokumentu s?dowi? A jeżeli muszę, to czy mogę zaznaczyć, że jest to
    > wył?cznie do wiadomo?ci s?du a nie strony, i w tym momencie s?d nie
    > udostępni tych informacji drugiej stronie?

    Nie mozesz odmowic sadowi i druga strona bedzie mogla sie zapoznac z ta
    informacja. Nie bedzie to wszakze ujawnienie informacji, gdyz ta rozprawa
    zapewne nie jest jawna?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)