  • 1. Data: 2005-10-07 08:42:51
    Temat: Donos do UKS
    Od: "Kosmo" <k...@w...pl>

    Otóż zdażyło się że ktoś wysłał list do Urzędu Kontroli Skarbowej, w mojej
    sprawie. Mam pytanie: czy jest możliwość prawna uzyskania od urzędy
    personaliów "donosiciela"?

  • 2. Data: 2005-10-07 13:16:51
    Temat: Re: Donos do UKS
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kosmo" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli dane te są prawdziwe, to możesz je uzyskać poprzez złożenie
    zawiadomienia o bezpodstawnym zawiadomieniu organu ścigania o
    przestępstwie. Będziesz jako pokrzywdzony miał wgląd w akta sprawy, a
    tam znajdzie się odpis zawiadomienia jako dowód w sprawie. Ale może to
    być anonim, albo mogą być wpisane nieprawdziwe dane.

  • 3. Data: 2005-10-07 16:48:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:di5sqo$1pq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli dane te są prawdziwe, to możesz je uzyskać poprzez złożenie
    > zawiadomienia o bezpodstawnym zawiadomieniu organu ścigania o
    > przestępstwie.

    A jeśli w donosie była prawda?

  • 4. Data: 2005-10-07 17:21:57
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    czy sadzisz ze ktos donoszac , podalby swoje dane narazajac sie tym
    samym na zemste lub szykany(bedac np twoim pracownikiem, bylym
    pracownikiem, kontrachentem itp.)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 5. Data: 2005-10-07 22:19:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:di68t0$i6o$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jeśli w donosie była prawda?

    No to zostanie skazany za zawiadomienie organu o niepopełnionym
    przestępstwie. Jakoś założyłem, ze skoro chce znać denuncjatora, to są
    kłamstwa. Ale chyba bezpodstawnie.