  • 11. Data: 2008-01-21 08:20:00
    Temat: Re: Niefortunna pożyczka [C.D]
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "lublin" <b...@t...pl> napisał w\
    > 286 kk

    Ale jak miał zamiar nie oddawać.
    Inne niewywiązanie się to kwestia umowy z KC, i mozna dochodzic tylko
    składając pozew w sądzie.

  • 12. Data: 2008-01-21 08:28:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "lublin" <b...@t...pl> napisał w\
    >
    > Ale jak miał zamiar nie oddawać.
    > Inne niewywiązanie się to kwestia umowy z KC, i mozna dochodzic tylko
    > składając pozew w sądzie.

    I zamiar chęci nieoddania pożyczki należałoby udowodnić już w
    momencie jej brania. Sam fakt niespłacenia długu nie skutkuje
    odpowiedzialnością karną.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-01-21 22:19:56
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    A czy po zgłoszeniu tej sprawy do sądu wyrok będzie ustalony zaocznie bez
    mojej i pozwanego obecności?

  • 14. Data: 2008-01-22 08:29:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SERG pisze:
    > A czy po zgłoszeniu tej sprawy do sądu wyrok będzie ustalony zaocznie bez
    > mojej i pozwanego obecności?

    Być może zostanie wydany nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym.

  • 15. Data: 2008-01-26 18:18:51
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Doszło do momentu, w którym zdecydowałem się pójść z tą sprawą do sądu, a że
    to moja pierwsza przygoda z sądami będzie (kiedyś musi być ten pierwszy raz)
    to mam pytania:

    1. Jestem zameldowany w tym samym mieście co osoba, którą chcem pozwać
    aczkolwiek od 3 lat mieszkam w mieście oddalonym o 300 km. Do którego
    sądu musze złożyć pozew, nie ukrywam że dla mnie lepiej by było w
    miejscu mojego obecnego zamieszkania.
    2. Chcąc złożyć pozew do sądu co należy zrobić ( jakie podania, dokumenty,
    uzasadnienia, itp.). Jestem w tym wszystkim zielony, ewentualnie
    może znacie jakąś strone z takim ABC prawnym?
    3.Jakie są koszta dla mnie w takiej sprawie?