  • 1. Data: 2008-01-20 19:35:16
    Temat: Niefortunna pożyczka [C.D]
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Z wiązku z tym, że kolega nie chce oddać pożyczonych pieniędzy postanowiłem
    skorzystać z Waszych rad i napisać do niego list polecony z potwierdzeniem
    odbioru. W liście zamierzam zamieścić 7 dniowy termin na zwrot należności,
    gdy po tym terminie nie odda sprawe zamierzam skierować do sądu. Zastanawiam
    się tylko czy w liście informować go o tym, iż nie oddanie pieniedzy w ciągu
    wyznaczonego terminu będzie skutkowało pozwaniem go do sądu czy lepiej tą
    kwestie w liście pominąć?

  • 2. Data: 2008-01-20 19:40:42
    Temat: Re: Niefortunna pożyczka [C.D]
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    do sądu. Zastanawiam
    > się tylko czy w liście informować go o tym, iż nie oddanie pieniedzy w
    > ciągu
    > wyznaczonego terminu będzie skutkowało pozwaniem go do sądu czy lepiej tą
    > kwestie w liście pominąć?

    napisz, bo przeciez moze to pomoze, ze jednak bedzie chcial oddac nagle.
    Niech zobaczy, ze nie zartujesz i tyle.

  • 3. Data: 2008-01-20 21:06:24
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    >Z wiązku z tym, że kolega nie chce oddać pożyczonych pieniędzy
    A masz dowód, że mu pożyczałeś?

  • 4. Data: 2008-01-20 21:35:00
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    > A masz dowód, że mu pożyczałeś?

    Historia przelewów. Logi naszych rozmów GG oraz liczne sms-y

  • 5. Data: 2008-01-20 21:38:02
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Pod jaki artykuł można podciągnąć uchylanie się od zwotu pożyczonych
    pieniędzy.
    Możliwe, że jakbym umieścił w swoim liście pod jaki paragraf to podchodzi to
    sam list zmobilizował by go do oddania?

  • 6. Data: 2008-01-20 21:49:41
    Od: "lolek" <k...@o...eu>

    > Pod jaki artykuł można podciągnąć uchylanie się od zwotu pożyczonych
    > pieniędzy.
    > Możliwe, że jakbym umieścił w swoim liście pod jaki paragraf to podchodzi
    > sam list zmobilizował by go do oddania?

    Pod treścią napisz
    "Otrzymują:
    - 1 x adresat
    - 1 x Biuro Adwokackie - i tu wpisz jakieś znane w mieście biuro.
    Oczywiście nie wysyłasz. Straszysz.
    - 1 x a/a - oznacza że jeden egzemplarz chowasz do akt

    Powodzenia

  • 7. Data: 2008-01-20 21:54:21
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 22:49:41 +0100, lolek napisał(a):

> [...]
    > - 1 x Biuro Adwokackie - i tu wpisz jakieś znane w mieście biuro.
    > Oczywiście nie wysyłasz. Straszysz. - 1 x a/a - oznacza że jeden

    ROTFL, oczywiście człowiek się wystraszy, że ktoś wyśle list do jakiegoś
    tam "Biura Adwokackiego".
    Jak tak to lepiej od razu a/a.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 8. Data: 2008-01-21 07:24:28
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Historia przelewów. Logi naszych rozmów GG oraz liczne sms-y
    A spisanej umowy pożyczki nie masz?

  • 9. Data: 2008-01-21 07:33:43
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    jaQbek <j...@s...eu> napisal:
    > Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > A spisanej umowy pożyczki nie masz?

    Pisal wczesniej, ze to nie byla pozyczka, ale 'inwestycja' :)
    A na inwestycjach raz sie zarabia, a raz traci.
    Jego kolega raczej z gory zakladal nieoddanie kasy.
    Czarno to widze...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2008-01-21 08:04:14
    Od: "lublin" <b...@t...pl>

> [...]
    > ciągu
    > wyznaczonego terminu będzie skutkowało pozwaniem go do sądu czy lepiej tą

    286 kk

    Adam