  • 1. Data: 2008-01-20 10:24:19
    Temat: zwrot kosztow dojazdu oraz dniowki
    Od: Pawel K <p...@i...pl>

    witam

    w srode bylem na sprawie sadowej.
    w zwiazku z tym ze meiszkam ponad 400km od tegoz sadu, musialem wziac
    dzien wolny w pracy.
    poniewaz slyszalem ze jest mozliwosc zwrotu kosztow (dniowka i dojazd).
    chcialbym sie o to postarac, tylko nie wiem czy moge zrobic to listownie
    (list polecony z zalaczonym podaniem o zwrot, papier z firmy z wyliczona
    dniowka, oraz biletu autobusowe) czu musialbym zrobic to osobiscie w sadzie.

    jest jeszcze szansa aby odzyskac pieniadze, czy moge sobie podarowac?

    dzieki z gory za pomoc

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2008-01-20 11:37:52
    Temat: Re: zwrot kosztow dojazdu oraz dniowki
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    Przeczytaj mój post z dn. 17.01.2008 "Wezwanie na swiadka + zwrot kosztów
    noclegu"

  • 3. Data: 2008-01-20 12:55:48
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Pawel K pisze:
    > jest jeszcze szansa aby odzyskac pieniadze, czy moge sobie podarowac?

    za późno, trzeba było złożyć wniosek najpóźniej następnego dnia
    (postępowanie karne) bądź w ciągu trzech dni od rozprawy (postępowanie
    cywilne)

    KG

  • 4. Data: 2008-01-20 13:51:42
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Roki pisze:
    > Przeczytaj mój post z dn. 17.01.2008 "Wezwanie na swiadka + zwrot kosztów
    > noclegu"

    Może zaczniesz przestrzegać netykietę?

  • 5. Data: 2008-01-20 15:56:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > za późno, trzeba było złożyć wniosek najpóźniej następnego dnia
    > (postępowanie karne) bądź w ciągu trzech dni od rozprawy (postępowanie
    > cywilne)

    W wypadku cywilnego wobec tego, że trzecim dniem była sobota jeszcze może
    wniosek wysłać w poniedziałek. moim zdaniem i zmieści się w terminie.

  • 6. Data: 2008-01-20 18:27:09
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik pisze:
    > W wypadku cywilnego wobec tego, że trzecim dniem była sobota jeszcze
    > może wniosek wysłać w poniedziałek. moim zdaniem i zmieści się w terminie.

    sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy

    KG

  • 7. Data: 2008-01-20 18:43:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy

    A dziennik podawczy sądu działa w sobotę?

  • 8. Data: 2008-01-20 18:46:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik pisze:
    > A dziennik podawczy sądu działa w sobotę?

    a jakie to ma znaczenie?
    poczta działa

    KG

  • 9. Data: 2008-01-20 18:48:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a jakie to ma znaczenie?
    > poczta działa

    Dla określenia dnia wolnego od pracy pewnie żadne. W soboty w mniejszych
    miejscowościach z pocztami też bywa krucho. Ale pewnie masz rację.

  • 10. Data: 2008-01-20 18:55:27
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik pisze:
    > Dla określenia dnia wolnego od pracy pewnie żadne. W soboty w mniejszych
    > miejscowościach z pocztami też bywa krucho. Ale pewnie masz rację.

    tak naprawdę ma to niewielkie znaczenie
    termin zarówno w postępowaniu karnym, jak i cywilnym ulega przedłużeniu
    tylko wtedy, gdy kończy się w dzień ustawowo wolny od pracy
    a sobota nim nie jest

    KG