  • 1. Data: 2008-01-20 14:36:14
    Temat: zwrot za wymianę okien
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Czy Spółdzielnie Mieszkaniowe same sobie określają terminy zwrotów za wymiane
    okien. Wiem że takie kwestie są ujęte w regulaminie i zazwyczaj brzmią że
    zwrotu spółdzielnia dokona w roku, w którym wymiana stolarki okiennej w danym
    mieszkaniu zostanie ujęta w planie remontów osiedla, lub że miarę możliwości
    finansowych spóldzielni.

    czy sa jakieś przepisy oprócz zwykłego regulaminu spółdzielni w tej sprawie ,
    które by regulowały tą kwestię. Przecież spółdzielnia też na podtawie czegoś
    tworzy tak absurdalne przepisy.

    Ja wymieniłam okna w 2004 w styczniu a spóldzielnia każe mi czekaż jeszcze 10
    lat na zwrot . Gdzie szukać innych w tej sprawie niż regulamin przepisów.

    tomek

  • 2. Data: 2008-01-20 15:56:52
    Temat: Re: zwrot za wymianę okien
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    >lub że miarę możliwości
    > finansowych spóldzielni.

    oooo, taki zapis to do kodeksu pracy ;)

    pracodawca wyplaca wynagrodzenie w terminie do 3ciego kazdego miesiaca "lub
    w miare mozliwosci finansowych"

    :)

    Icek