  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niechciana korespondencja
    Date: Tue, 21 Jul 2009 16:28:26 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/h442jp$g43$1@news.one
    t.pl
    *Baloo* napisał(-a):

    > Tak kochasz monopol naszej PP?

    Zwisa mi kto mi dostarcza korespondencję

    > Bo ja niekoniecznie.

    Jestem tolerancyjny i uznaje Twoje prawo do miłości do kogokolwiek

    > Z kolei wolę jedną uniwersalną skrzynkę, niż pięć różnych w
    > zależności od dostawców przesyłek.

    A ja wolę skrzynkę, z której nie będę musiał wywalać tego, czego
    otrzymywać nie chcę. Niech będą na klucz, a klucze niech mają wszyscy
    opertorzy pocztowi

    > Przecież to nie jest ani kwestia Unii ani kwestia skrzynek, tylko
    > konkretnych uregulowań prawnych.

    To, że mamy skrzynki jakie mamy, to jest wynik uregulowań prawnych
    wymuszonych przez UE. Podobnie jak UE uwaliła w Polsce _soki_ z czarnej
    porzeczki i wiśniowe

    > A tak to nawet jak zlikwidujesz skrzynkę, to
    > Ci zostawią na parapecie, wycieraczce, na klamce czy wetkną w szparę
    > w drzwiach czy furtce.

    Jak nie są w skrzynce, to wyrzucam w najblizszym otoczeniu. Podobnie jak
    z reklamami wetkniętymi za wycieraczkę samochodu. Nawet kroku nie robię
    w stronę kosza.

    > Nie będzie. Wymóg to wymóg i nie powalczycie za długo.
    > Dziwię się, że jeszcze się z tym nie uporaliście.

    Niech Cię o to głowa nie boli. Jak do tej pory nawet nikt nie wykazał
    zainteresowania zmianą skrzynek. I niech tak zostanie "for ever"

    > Lubicie się na
    > narażać na konsekwencje prawne?

    Jak przez swoją uprzejmość Ty ich nam nie dostarczysz, to nie ma obawy

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675