  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niechciana korespondencja
    Date: Tue, 21 Jul 2009 09:24:56 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/4a655e5c$1@news.home.
    net.pl
    *spp* napisał(-a):

    > Do starych skrzynek dostęp miała wyłącznie poczta, do nowych - także
    > ich konkurencja. Przecież to o to chodzi. :)

    Likwidacja starych skrzynek do których miała dostęp wyłącznie PP było
    nieludzką głupotą. Nie od razu to mi się udało, ale w końcu wymusiłem na
    poczcie i listonoszach żeby nie wrzucali mi mówiąc ładnie druków
    bezadresowych. Do tych nowych, unijnych każdy ch... moze wrzucić każde
    g..... Ale unia może tego nie rozumie, bo może gdzieś na świecie szanuje
    się wolę ludzi, że jak sobie nie życzą reklam to mu się ich nie wrzuca.
    W Polsce? A gdzie tam! Sczeznąć można i nic nie wywalczyć. Ale dyrektywa
    wykonana. Chociaż nie wszędzie. W moim bloku są jeszcze skrzynki z
    monopolem PP. I mam nadzieję, że jeszcze długo tak będzie. Problemu
    dużego z reklamami nie ma, ale "strzyżonego"..... ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675