  • 21. Data: 2017-07-10 16:26:49
    Temat: Re: Nie płacił abonamentu rtv
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2017 o 10:03, J.F. pisze:

    > No nie wiem, czy okazanie publiczne falszywki podpada pod czyn karalny.

    Więc mogę na przykład pokazywać publicznie podrobiony dypom ukończenia
    studiów? Jak dla mnie to posługiwanie się fałszywym dokumentem. Choć z
    drugiej strony mgr. Kwaśniewski mógłby mieć inne zdanie.

    > Ale jakby tak doniesc na Poczte ...

    Daj spokój - oni i tak mają tam przejebane.

    Shrek

  • 22. Data: 2017-07-10 16:30:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2017 o 08:32, Danusia pisze:

    > Ciekawe stanowisko, czyli Polacy okupują Polaków.

    W sumie nieciekawe. Ale skoro po prezydent stwierdził publicznie, ze nie
    jest moim prezydentem, to nie czuje się niczym zobowiązany wobec
    obecnych władz.

    > Których jest więcej okupantów czy okupowanych?

    Wygląda na to że okupowanych. Hint - wygranie wyborów nie oznacza, że ma
    się poparcie większości Polaków. Ponadto po prezydent wyraźnie mówił, że
    jest prezydentem tylko tych polaków, którzy na niego głosowali - czyli
    mniejszości obywateli.

    Shrek

  • 23. Data: 2017-07-10 16:46:24
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 10.07.2017 o 08:32, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ciekawe stanowisko, czyli Polacy okupują Polaków.
    > Których jest więcej okupantów czy okupowanych?

    Postaram Ci się to wyjaśnić...
    Tak naprawdę okupantami są bankierzy.
    Oczywiście zachodni bankierzy, bo wschodnich nie wpuszczamy (okupant nie
    wpuszcza) a naszych po prostu nie ma (okupant nie pozwoli na konkurencje).

    Czy to są Polacy? Niekoniecznie, chociaż znaczna część to sprzedawczyki,
    którzy za pieniądze się kurwią i pomagają w okupacji naszym wrogom,
    którzy to mianują się naszymi przyjaciółmi.

    Oni to przez opłacanie i promowanie partii im posłusznych sprawują
    rzeczywistą władzę w naszym kraju.

    Wierzysz, że ustawy nie są uchwalane na konkretne zamówienia sponsorów?

    U Sowy i przyjaciół trochę za dużo wypłynęło, a i tak jest to tylko
    czubek góry lodowej. Tak czy inaczej, wskazuje to na tor myślenia
    naszych przywódców.
    Resztę sama sobie dopisz.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 24. Data: 2017-07-10 21:24:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jul 2017 16:26:49 +0200, Shrek napisał(a):

    > Więc mogę na przykład pokazywać publicznie podrobiony dypom ukończenia
    > studiów? Jak dla mnie to posługiwanie się fałszywym dokumentem.

    W Kodeksie jest bodajze "w celu uzycia za autenyczny" ... no nie wiem,
    czy takie pokazywanie publiczne to jest "uzywanie".

    > Choć z drugiej strony mgr. Kwaśniewski mógłby mieć inne zdanie.

    On zadnym falszywym nie machal.

    > Daj spokój - oni i tak mają tam przejebane.

    Ale sprawdzic moga, i jak im taka falszywa ksiazeczke pokaze "ja
    placilem", to juz przestepstwo bez watpliwosci.

    J.

  • 25. Data: 2017-07-10 21:59:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jul 2017 15:37:36 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Bzdury, choćby skok na kasę z OFE temu przeczy...

    Zaraz zaraz.
    I ile nocne glosowania w sejmie sa czyms normalnym - taki styl pracy
    ma, to ta ustawa przeszla normalna sciezke.
    Byly trzy czytania, glosowanie, zatwierdzenie w Senacie, publikacja -
    i to wszystko na przestrzenii miesiecy a nie jednej nocy.
    I obowiazywanie po 2 tygodniach.
    No i prezydent zaskarzyl do TK ... ale po podpisaniu, to sie nie liczy
    :-)

    > Nie ma takiej, Kiedyś było PO, ale oni po wygranej zmienili o 180 stopni
    > program i mimo, że wygrali wybory, robili większość rzeczy niezgodnie z
    > tym programem,

    Tak jest
    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s
    Po czym ...sam je wprowadzil.

    No coz, pozostaje ... glosowac na innych, jesli ci Cie nie zadowalaja.
    Moze ktorys w koncu zaczna rzadzic tak, aby nie odpasc po 4 latach.

    No, jeszcze mozna samemu partie zalozyc, tak jak Kukiz :-)

    Ale jak proponujesz zmienic?
    Demokracja bezposrednia-referendalna ?

    J.

  • 26. Data: 2017-07-10 22:01:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jul 2017 11:59:01 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > 1) Przeczytaj najpierw ordynacje. Jak myślisz, czemu "nowe" partie
    > wchodzą, albo jako nie partie, albo działają na granicy prawa (przez co
    > często tracą dofinansowanie). Ano dlatego, że partie będące w
    > parlamencie są uprzywilejowane

    Ale zakazu nie ma. To nie PRL.

    A dofinansowanie ... nie przeczytalo sie ustawy, to sie traci.

    J.

  • 27. Data: 2017-07-10 22:31:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2017 o 21:24, J.F. pisze:

    > W Kodeksie jest bodajze "w celu uzycia za autenyczny" ... no nie wiem,
    > czy takie pokazywanie publiczne to jest "uzywanie".

    To jak pokażę podrobiąną teczkę wiadomego towarzysza, to będzie
    posługiwanie się w "celu użycia za autentyczny" czy that's prank bro?

    Shrek

  • 28. Data: 2017-07-10 22:57:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jul 2017 22:31:43 +0200, Shrek napisał(a):

    > To jak pokażę podrobiąną teczkę wiadomego towarzysza, to będzie
    > posługiwanie się w "celu użycia za autentyczny" czy that's prank bro?

    A pokazesz ja w telewizji, czy w IPN ?
    Bo w telewizji to IMO znieslawienie.

    J.

  • 29. Data: 2017-07-10 23:05:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2017 o 22:57, J.F. pisze:

    > A pokazesz ja w telewizji, czy w IPN ?
    > Bo w telewizji to IMO znieslawienie.

    Pod kolumną Zygmunta na przykład. Cokolwiek, pokazuje publicznie
    sfałszowany dokument (oczywiście teoretycznie, bo jak wiadomo jest tylko
    jedna sfalszowana teczka;)

    Shrek.

  • 30. Data: 2017-07-11 00:17:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jul 2017 23:05:19 +0200, Shrek napisał(a):

    > Pod kolumną Zygmunta na przykład. Cokolwiek, pokazuje publicznie
    > sfałszowany dokument

    No to mam watpliwosci czy to bedzie "uzycie", i czy to bedzie
    "dokument".

    "Dokumentem jest każdy przedmiot lub inny zapisany nośnik informacji,
    którym jest związane określone prawo, albo który ze względu na zawartą
    w nim treść stanowi dowód prawa, stosunku prawnego lub okoliczności
    mającej znaczenie prawne."

    No dobra, moze i z teczka pewnego towarzysza ma jakies znaczeniu
    prawne, lub stanowi dowod prawa ... nie, raczej stosunku prawnego :-)

    J.