  • 21. Data: 2010-07-30 09:02:53
    Temat: Re: Nie odebrane dziecko z przedszkola
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 10:46:14 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w
    wiadomości <news:i2u3gq$g5b$1@news.onet.pl>:

    > I siedzieć potem za uprowadzenie, a przy większej fantazji pedofilię.

    Dostrzegasz tu znamiona któregokolwiek z wymienionych przestępstw?

  • 22. Data: 2010-07-30 09:25:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-30 11:02, Użytkownik sensor napisał:

    > Dostrzegasz tu znamiona któregokolwiek z wymienionych przestępstw?

    Biorąc pod uwagę że pocieszenie może przybierać różne formy to
    owszem. Dodatkowo jeśli za uprowadzenie uznamy zabranie dziecka bez
    wiedzy i zgody rodziców do miejsca rodzinom nieznanego to za
    uprowadzenie też można dostać. :-)

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-07-30 09:41:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "sensor" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Dnia Fri, 30 Jul 2010 07:51:24 +0200, qwerty napisał(a) w wiadomości
    >
    > Bez przesady.

    Jakoś rok temu czytałem (nie mogę potwierdzić autentyczności), że dziecko
    zgubiło się w galerii/sklepie. Jakaś osoba zauważyła samotnie chodzące dziecko i
    spytało się, czy wie gdzie są jego rodzice. Od razu ochrona budynku uznała go za
    pedofila.

  • 24. Data: 2010-07-30 10:04:50
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 30.07.2010 11:41, qwerty wrote:
> [...]
    > dziecko zgubiło się w galerii/sklepie. Jakaś osoba zauważyła samotnie
    > chodzące dziecko i spytało się, czy wie gdzie są jego rodzice. Od razu

    Dalszy rozwój paranoi. Niestety. I niestety takie rzeczy są możliwe, bo
    jeden pan socjolog twierdził, że trzeba instalować wokół ogródków
    jordanowskich kamery, bo kręcą się wokół pedofile i fotografują dzieci.
    Biorąc pod uwagę trynd i to, że temat dzieci jest bezpieczny
    politycznie, a można zbić na tym punkty wyborcze ta paranoja będzie się
    pogłębiać.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 25. Data: 2010-07-30 10:12:55
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 11:25:34 +0200, RadoslawF napisał(a) w wiadomości

    > Biorąc pod uwagę że pocieszenie może przybierać różne formy to
    > owszem.

    Prawodpodobieństwo spotkania przedszkolanki, która w przestepczy sposób
    będzie pocieszać dziecko jest niemalże równe zeru. Może ty masz inne
    doświadczenia, nie wiem.

    > Dodatkowo jeśli za uprowadzenie uznamy zabranie dziecka bez
    > wiedzy i zgody rodziców do miejsca rodzinom nieznanego

    Ty nie gdybaj, tylko zacytuj odpowiedni art. kk i udowodnij zaistnienie
    znamion czynu zabronionego w proponowanym przeze mnie działaniu
    przedszkolanki.

  • 26. Data: 2010-07-30 10:13:51
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 11:41:37 +0200, qwerty napisał(a) w wiadomości

    Za sposób myślenia ochroniarzy marketów nie biorę odpowiedzialności i nie
    zamierzam z nimi polemizować. ;)

  • 27. Data: 2010-07-30 11:13:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty pisze:

> [...]
    > dziecko zgubiło się w galerii/sklepie. Jakaś osoba zauważyła samotnie
    > chodzące dziecko i spytało się, czy wie gdzie są jego rodzice. Od razu

    Bo wielu tych ochroniarzy to sfrustrowani debile.

  • 28. Data: 2010-07-30 11:13:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    sensor pisze:
    > Dnia Fri, 30 Jul 2010 07:51:24 +0200, qwerty napisał(a) w wiadomości
    >
    > Bez przesady.

    "Żaden dobry uczynek nie pozostanie bezkarny".

  • 29. Data: 2010-07-30 11:44:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-30 12:12, Użytkownik sensor napisał:

    > Prawodpodobieństwo spotkania przedszkolanki, która w przestepczy sposób
    > będzie pocieszać dziecko jest niemalże równe zeru. Może ty masz inne
    > doświadczenia, nie wiem.

    A jak dziecko coś dziwnego powie to rodzice i policja sugerując się
    prawdopodobieństwem oleje sprawę czy rozpoczną dochodzenie ?

    > Ty nie gdybaj, tylko zacytuj odpowiedni art. kk i udowodnij zaistnienie
    > znamion czynu zabronionego w proponowanym przeze mnie działaniu
    > przedszkolanki.

    W sądzie nie jesteśmy więc cytowanie i udowadnianie sobie
    odpuszczę. Ale jak masz taka potrzebę to możesz cytować,
    nie krępuj się.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2010-07-30 12:22:08
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 13:44:05 +0200, RadoslawF napisał(a) w wiadomości

    > A jak dziecko coś dziwnego powie to rodzice i policja sugerując się
    > prawdopodobieństwem oleje sprawę czy rozpoczną dochodzenie ?

    Rozumując w ten sposób, nie wolno decydować się na zawód przedszkolanki.
    Nie można skutecznie dbać o dobro dziecka, mając pełne portki strachu przed
    tym, co dziecko teoretycznie może powiedzieć.

    > W sądzie nie jesteśmy więc cytowanie i udowadnianie sobie
    > odpuszczę. Ale jak masz taka potrzebę to możesz cytować,
    > nie krępuj się.

    To ty chciałeś udowodnić jakąś tezę, nie ja.