  • 1. Data: 2010-07-29 15:38:34
    Temat: Uprawomocniony rozwód.Czy można założyć sprawę o pomówienia ?
    Od: "k...@o...pll" <p...@v...pl>

    Witam
    Uprawomocnił się wyrok w spr rozwodowej.Orzeczenie z winy obojga stron. Nie było
    sensu robić odwołania ale czy można teraz założyć powodowi sprawę cywilną o
    pomówienia i w sprawach majątkowych,a także alimentacyjnych ? Powód oczernia teraz
    ,w złym świetle przedstawia dzieciom sytuacje,kłamie.

    Dziękuje
    Kamila

  • 2. Data: 2010-07-29 19:29:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@o...pll pisze:

> [...]
    > pomówienia i w sprawach majątkowych,a także alimentacyjnych ? Powód oczernia teraz
    > ,w złym świetle przedstawia dzieciom sytuacje,kłamie.

    Rozwód jest a uczucia nie wygasły. Znaczy niesłusznie wam ten rozwód
    dali ...

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-07-29 19:36:14
    Od: "k...@s...pl" <p...@v...pl>

    > Rozwód jest a uczucia nie wygasły. Znaczy niesłusznie wam ten rozwód
    > dali ...
    Bardzo proszę bez takich komentarzy.Ja zadalam konkretne pytanie.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-29 19:48:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@s...pl pisze:

    > Bardzo proszę bez takich komentarzy.

    Oj, dlaczego ?
    A co do odpowiedzi: to zapomnij o byłem meżu.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-07-29 19:55:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Rozwód jest a uczucia nie wygasły. Znaczy niesłusznie wam ten rozwód
    > dali ...

    tak trzymac.
    pozamykac w klatce dopóki jedno drugiego nie zatłucze.

  • 6. Data: 2010-07-29 21:53:07
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "k...@o...pll" <p...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > teraz
    > ,w złym świetle przedstawia dzieciom sytuacje,kłamie.

    panie Piotrze, naprawde nie prosciej skontaktowac sie z prawnikiem?
    szukanie pomocy na grupach jako kobieta (owszem, wiecej ludzi odpowie,
    ale poziom spadnie) w sprawach rozwodowych o ktorych 99% ludzi tutaj
    i tak nie ma pojecia naprawde wyglada na zachowanie dosyc dziecinne,
    wiec powoli przestaje sie dziwic rozwojowi sytuacji...

  • 7. Data: 2010-07-29 21:57:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m4rkiz pisze:

    > panie Piotrze,

    Normalnie wróżka ...
    A swoja drogą może:
    "Powód [Piotr] oczernia teraz w złym świetle przedstawia dzieciom [tj.
    internatom] sytuacje,kłamie [podszywa sie pod kamilę].

    --
    @2009 Johnson

  • 8. Data: 2010-07-30 13:55:36
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message

    > Normalnie wróżka ...
    > A swoja drogą może:
    > "Powód [Piotr] oczernia teraz w złym świetle przedstawia dzieciom [tj.
    > internatom] sytuacje,kłamie [podszywa sie pod kamilę].

    watpie, on to ciagnie juz ponad rok na grupach zamiast skontaktowac sie
    z kompetentnym prawnikiem (bo jezeli jakiegos ma i dalej zadaje takie
    pytania to wyjatkowo zle trafil) i zazwyczaj jako jakas karen, kama czy
    jakas kirii

    jego sprawa, skoro lubi sobie w zyciu pod gorke robic to czemu nie...