  • 1. Data: 2010-07-29 16:40:25
    Temat: Dochód za miesiąc...
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Moja żona ma przedstawić w pewnej instytucji zaświadczenie o "dochodzie
    za okres 12 miesięcy kalendarzowych" poprzedzających jakieś zdarzenie. W
    praktyce chodzi o zaświadczenie o dochodzie za okres 06.2009-05.2010

    Ponieważ pensja płacona jest do 10 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni
    moje pytanie brzmi:

    Czy na zaświadczeniu zostaną uwzględnione:
    1. dochody, które małżonka wypracowała w tym przedziale czasowym
    niezależnie od daty ich faktycznego wypłacenia pracownikowi na konto
    czy
    2. dochody, które małżonka w zadanym okresie otrzymała na konto
    niezależnie od tego w jakim miesiącu je wypracowała

    Ewentualnie prosiłbym o podstawę prawną ...

    Karol

  • 2. Data: 2010-07-29 19:23:07
    Temat: Re: Dochód za miesiąc...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i2satk$ve1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > niezależnie od tego w jakim miesiącu je wypracowała
    >
    > Ewentualnie prosiłbym o podstawę prawną ...

    Powinny być tam wypłacone w zadanym okresie wynagrodzenia. To one stanowią
    jej dochód.

  • 3. Data: 2010-07-29 21:03:48
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2010-07-29 21:23, Robert Tomasik pisze:

    > Powinny być tam wypłacone w zadanym okresie wynagrodzenia. To one
    > stanowią jej dochód.

    A zatem ad.2 - a gdzie jest unormowane prawnie powyższe...

    Karol

  • 4. Data: 2010-07-29 21:15:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i2sqbh$gnv$1@news.onet.pl...

    > A zatem ad.2 - a gdzie jest unormowane prawnie powyższe...

    W samej definicji zaświadczenia. To zaświadczenie o osiągniętych DOCHODACH,
    a nie jakiś wydumanych należnościach.