  • 1. Data: 2010-07-29 17:11:36
    Temat: Parkingowy kretyn
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Witam serdecznie

    Czy jest (prawnie dozwolony) sposób, aby kretyna który parkuje przy
    schodach prowadzących na parking nauczyć poprawnego parkowania na miejscach
    wyznaczonych.
    Facet tak parkuje, że aby wejść na parking trzeba przejść przez parking,
    zamiast po schodach. Jakby pójść po schodach to można wejść na maskę ;)
    Oczywiście w około są wolne miejsca, ale kretyn ich nie widzi.
    Prośby nie pomagają ;/
    Czy ktoś przerabiał taki przypadek? Parking jest na osiedlu, więc właściwie
    wszystko mu wolno ;/

    Wonski
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 2. Data: 2010-07-29 17:19:23
    Temat: Re: Parkingowy kretyn
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Pawel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Prośby nie pomagają ;/
    > Czy ktoś przerabiał taki przypadek? Parking jest na osiedlu, więc właściwie

    Postawić znak i wzywać straż miejską/policję.

  • 3. Data: 2010-07-29 17:52:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pawel wrote:
> [...]
    > Prośby nie pomagają ;/
    > Czy ktoś przerabiał taki przypadek? Parking jest na osiedlu, więc właściwie

    Postawić tabliczkę z ostrzeżeniem, że w tym miejscu siły nadprzyrodzone
    rysują lakier.

  • 4. Data: 2010-07-29 17:54:27
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Czy przy schodach jest miejsce do parkowania?

  • 5. Data: 2010-07-29 18:48:34
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 19:11:36 +0200, Pawel <l...@p...pl> said:

    > Witam serdecznie
    >
    > Czy jest (prawnie dozwolony) sposób, aby kretyna który parkuje przy
    > schodach prowadzących na parking nauczyć poprawnego parkowania na miejscach
    > wyznaczonych.

    To nie jest pytanie.

    > Facet tak parkuje, że aby wejść na parking trzeba przejść przez parking,
    > zamiast po schodach.

    A jest tam zakaz?
    (pomijając grozę wchodzenia na parking przez parking)

    > Oczywiście w około są wolne miejsca, ale kretyn ich nie widzi.

    No i co z tego, że są?

    > Prośby nie pomagają ;/

    Czyli nie ma zakazu?

    > Parking jest na osiedlu, więc właściwie
    > wszystko mu wolno ;/

    1. zlikwidować schody i na parking wchodzić przez parking (cokolwiek to
    oznacza)
    2. zlikwidować parking
    3. poczekać na zmianę pord (w Warszawie już widziałem straż miejską
    szacującą przyszłe dochody czerpane z sekowania mieszkańców parkujących
    swe auta przed domami, w których mieszkają)
    4. pogadać z zarządcą terenu, kupić i ustawić głaz przed schodami...

    :-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-07-29 20:03:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-29 19:11, Pawel pisze:

    > Czy ktoś przerabiał taki przypadek? Parking jest na osiedlu, więc właściwie
    > wszystko mu wolno ;/

    Stary golf - 500 PLN ... 3 razy dać żonie zaparkować równolegle.

    Filmiki na YOUTUBE - Bezcenne. Za wszystko inne zapłacisz kartą
    masterkart ;)

    6008

  • 7. Data: 2010-07-29 20:15:25
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Dnia 29-07-2010 o 20:48:34 napisał(a):

    > [...] kupić i ustawić głaz przed schodami...

    troche OT ale gdzie głaz można kupić ?
    w sklepie z wyposażeniem ogrodu powiedzieli że nie nie mają takich dużych
    których nie da się przesunąć bez sprzętu

    --
    Rezydent

  • 8. Data: 2010-07-29 20:54:19
    Od: "TomZlom" <t...@t...invalid>

    > 1. zlikwidować schody i na parking wchodzić przez parking (cokolwiek
    > oznacza)
    > 2. zlikwidować parking

    zlikwidować wszystko, żebby nie było niczego. nauczy się jeden z
    drugim.

  • 9. Data: 2010-07-29 21:11:06
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Rezydent napisał:

    > [...] kupić i ustawić głaz przed schodami...

    troche OT ale gdzie głaz można kupić ?
    w sklepie z wyposażeniem ogrodu powiedzieli że nie nie mają takich dużych
    których nie da się przesunąć bez sprzętu

    U kamieniarza?

    SebaeL
    --
    http://www.rollupy.net
    http://www.rollupy.org

  • 10. Data: 2010-07-29 21:25:15
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    > 4. pogadać z zarządcą terenu, kupić i ustawić głaz przed schodami...

    Lepszy będzie krzyż...