  • 1. Data: 2017-03-08 13:09:34
    Temat: Nie było drugiej strony na sprawie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Nie było drugiej strony (powoda) na sprawie, a sądzia sprawę prowadził
    pomimo prośby pozwanej o nowy termin sprawy.

    Podejrzewam, że sędzia jest stronniczy,

  • 2. Data: 2017-03-08 14:28:00
    Temat: Re: Nie było drugiej strony na sprawie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-08 o 13:09, Animka pisze:
    > Nie było drugiej strony (powoda) na sprawie, a sądzia sprawę prowadził
    > pomimo prośby pozwanej o nowy termin sprawy.

    Prawidłowe zachowanie.

    > Podejrzewam, że sędzia jest stronniczy,

    Nie znasz się, to i dorabiasz ideologię.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-03-08 17:47:04
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nie było drugiej strony (powoda) na sprawie, a sądzia sprawę prowadził
    > pomimo prośby pozwanej o nowy termin sprawy.
    >
    > Podejrzewam, że sędzia jest stronniczy,

    Moja sprawa (sąd pracy ) ciagnęła się około 8 lat, i skończyła stszelaniem
    do mnie na terenie sądu,
    bo druga strona notorycznie się nie stawiała.
    Uważam, że sąd był stronniczy, ale preferował stronę niestawiającą się.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2017-03-08 18:08:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-08 o 14:28, Liwiusz pisze:

    > Prawidłowe zachowanie.

    > Nie znasz się, to i dorabiasz ideologię.

    Możliwe. Tak tylko się zastanawialam.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-03-09 16:16:36
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-08 o 17:47, Stokrotka pisze:

    > Moja sprawa (sąd pracy ) ciagnęła się około 8 lat, i skończyła
    > stszelaniem do mnie na terenie sądu,

    Niestety nie trafili :(

    --
    Sonn