  • 1. Data: 2017-03-07 14:08:58
    Temat: Pytanie o opłatę od pozwu i pełnomocnictwo do przeglądania akt
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jak wiadomo przy składaniu pozwu wszystkie załaczniki mają być złożone
    2 egzemplarzach (dla sądu + pozwanego)
    Czy dotyczny to potwierdzenia przelewu z opłatą za pozew?

    I drugie pytanie:
    powiedzmy, że ktoś chce złożyć pozew i dać mi możliwość przeglądania akt
    oraz możliwość informowania mnie o sprawie za pośrednictwej Portalu
    Informacyjnego Sądów i tylko do tego (żadnej reprezentacji "aktywnej",
    że się tak wyrażę)
    Czy takie pełnomocnictwo też powinno być 2 kopiach?
    I czy w nim powinien być pełny adres zamieszkania (z ulicą/numerem domu)
    czy wystarczy pesel+ nr dowodu+ miejscowość (+ ew. adres do doręczeń?)

    KJ
    Cahn's Axiom:
    When all else fails, read the instructions.

  • 2. Data: 2017-03-07 14:19:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-07 o 14:08, Kamil Jońca pisze:

    > Jak wiadomo przy składaniu pozwu wszystkie załaczniki mają być złożone
    > 2 egzemplarzach (dla sądu + pozwanego)
    > Czy dotyczny to potwierdzenia przelewu z opłatą za pozew?

    Nie.

    > I drugie pytanie:
    > powiedzmy, że ktoś chce złożyć pozew i dać mi możliwość przeglądania akt

    Jeśli nie jesteś adwokatem, radcą prawnym, lub rodziną strony typu mąż,
    żona, syn, rodzic, rodzeństwo - to nie możesz być pełnomocnikiem nawet
    do przeglądania akt.

    > oraz możliwość informowania mnie o sprawie za pośrednictwej Portalu
    > Informacyjnego Sądów i tylko do tego (żadnej reprezentacji "aktywnej",
    > że się tak wyrażę)

    A tutaj "na szaro" możesz dostać login i hasło od strony procesu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-03-07 14:22:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    [...]
    > Jeśli nie jesteś adwokatem, radcą prawnym, lub rodziną strony typu
    > mąż, żona, syn, rodzic, rodzeństwo - to nie możesz być pełnomocnikiem
    > nawet do przeglądania akt.
    Jestem rodziną.

    > A tutaj "na szaro" możesz dostać login i hasło od strony procesu.

    A "nie na szaro"?

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Ogólny sens [helpa z W98] jest poprawny. Pod warunkiem, że z góry