  • 1. Data: 2017-03-09 20:34:13
    Temat: Jak tam abonament RTV
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://biznes.onet.pl/gielda/wiadomosci/zmiany-w-abo
    namencie-rtv-jest-stanowisko-cyfrowego-polsatu/w7dw2

    Zmiany w sprawie abonamentu rtv coraz bliżej, być może zaczną
    obowiązywać jeszcze przed wakacjami. Stanowisko odnośnie uszczelnienia
    systemu opłąt wydał w czwartek Cyfrowy Polsat. "Propozycję zmian
    legislacyjnych dotyczących poboru abonamentu uznajemy za niezgodną z
    zasadą konstytucyjnej równości obywateli wobec prawa, a ujawnienie
    chronionych danych osobowych klientów płatnej telewizji za naruszającą
    ich prawa konsumenckie i osobiste" - napisali przedstawiciele spółki w
    stanowisku.

    Poniżej całego już tekstu są interesujące komentarze.

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-03-09 21:09:57
    Temat: Re: Jak tam abonament RTV
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 20:34, Animka pisze:
    > Poniżej całego już tekstu są interesujące komentarze.

    Też mi się to nie podoba (mam UPC ;-) )

    A poważnie to i tak nie załatwia problemu niepłacących a zobowiązanych
    (zwłaszcza firm).
    Albo zrobić to w picie albo normalnie i taniej dofinansować z budżetu.

  • 3. Data: 2017-03-09 23:37:03
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/9/2017 2:09 PM, z wrote:

    > Też mi się to nie podoba (mam UPC ;-) )
    >
    > A poważnie to i tak nie załatwia problemu niepłacących a zobowiązanych
    > (zwłaszcza firm).
    > Albo zrobić to w picie albo normalnie i taniej dofinansować z budżetu.

    Jestem za pit.
    Szczególnie, że go nie składam.

  • 4. Data: 2017-03-10 01:17:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-09 o 21:09, z pisze:

    > Też mi się to nie podoba (mam UPC ;-) )
    >
    > A poważnie to i tak nie załatwia problemu niepłacących a zobowiązanych
    > (zwłaszcza firm).
    > Albo zrobić to w picie albo normalnie i taniej dofinansować z budżetu.

    To ja mam dla samego abonamentu robić PIY-y, żeby US zaplacić za
    abonament RTV?
    To jest jakaś paranoja.

    Jeśli chodzi o podanie np. moich danych na pocztę to ja sobie nie życzę,
    bo panie z poczty mieszkają na tym samym osiedlu i są tam wsadzone do
    pracy przez ich protektorów z administracji. Nie chcę już pisać o
    listonoszu, który nie raz wsadzał paluch do koperty z listem jak go coś
    zainteresowalo, czy wydawało mu się, że jest tam coś ciekawego.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-03-10 09:31:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 01:17, Animka pisze:
    > Jeśli chodzi o podanie np. moich danych na pocztę to ja sobie nie życzę,

    Możesz dużo nie chcieć. Możesz nawet nie chcieć płacić podatków które
    idą na partie polityczne.

    Pomyśl o tym przy następnym głosowaniu :-)

    No dobra. Żartowałem ;-)

  • 6. Data: 2017-03-10 12:38:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *witek* napisał(-a):

    > Jestem za pit.
    > Szczególnie, że go nie składam.

    Zaczniesz jak do niego wrzucą abo :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2017-03-10 14:38:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Też mi się to nie podoba (mam UPC ;-) )
    >
    > A poważnie to i tak nie załatwia problemu niepłacących a zobowiązanych
    > (zwłaszcza firm).
    > Albo zrobić to w picie albo normalnie i taniej dofinansować z budżetu.

    Kiedyś sieci kablowe same oferowały, że mogą płacić w imieniu klientów
    abonament (o tyle zapewne wzrosłyby rachunki), ale wtedy chodziło o to
    by poczta polska otrzymała intratne zlecenie...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 8. Data: 2017-03-10 19:30:33
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/9/2017 6:17 PM, Animka wrote:

> [...]
    > listonoszu, który nie raz wsadzał paluch do koperty z listem jak go coś
    > zainteresowalo, czy wydawało mu się, że jest tam coś ciekawego.

    Czy ty sie probowałaś jakoś leczyć do tej pory?

  • 9. Data: 2017-03-10 19:35:44
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2017 5:38 AM, Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    il.me

    > Zaczniesz jak do niego wrzucą abo :P

    Nie zaczne.
    1. Pewne dochody są niejawne i nie podlegają raportowaniu do US. :)
    2. Po za tym dochód jest na pewną firmę na cyprze.
    3. Ja nie pobieram żadnego wynagrodzenia i utrzymuję się z darownizn
    osób trzecich w kwotach zwolnionych z opoatkowania.

  • 10. Data: 2017-03-10 19:43:03

    W dniu 2017-03-10 o 19:30, witek pisze:
    > Czy ty sie probowałaś jakoś leczyć do tej pory?

    Animka to taki trudny przypadek :-)

    Na początku robi wrażenie wyszczekanej przekupki co się na wszystkim zna
    i musi postawić na swoim.
    Później dostrzegasz jej braki i ułomności i chcesz jej pomóc w niedoli.
    A na koniec się zastanawiasz czy nie zostałeś wkręcony przez jakiegoś
    trola bo czasem błyśnie wiedzą ale nie wtedy co potrzeba a braki w
    podstawach budzą podejrzenia :-)