  • 21. Data: 2024-02-19 22:15:41
    Temat: Re: Newag
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 22:09, io pisze:

    > Nie ma sensu podnosić czegoś czego nie potrafi się udowodnić.

    Tego nie wiesz dopóki nie sprawdzisz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2024-02-19 22:16:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No nie, ktoś im podmienił.

    Niedopsze. Tak sobie każdy może podmieniać... Może audyt trzeba
    zrobić... w końcu to sprawa bezpieczeństwa...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-02-19 23:34:01
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 18:58, Shrek pisze:

    > No ale że wszystkie pociągi mają te same usterki w tym samym czasie albo
    > jak się zatrzymają koło zakładów naprawczych?

    Większość ma to w dupie.
    Newag w grudniu dostał kontrakt na 30 lokomotyw.
    Było też zamówienie na 22 pociągi osobowe od kolei śląskich.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2024-02-20 01:15:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-19, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > między awariami pociągów a oprogramowaniem?
    >
    > "jeśli dzień jest większy bądź równy 21 oraz
    > jeśli miesiąc jest większy bądź równy 11 oraz
    > jeśli rok jest większy bądź równy 2021 to awaria sprężarki pantografu"
    >
    > A wiecie że kolejom mazowieckim jak pociągi przekraczały milion
    > kilometrów i zatrzymały się na stacji w Minsku Mazowieckim to już nie
    > ruszały?
    >
    > Pszypadeg...
    >
    > Swoją drogą to co on se w tym Newagu myśleli, że nikt się nie połapie,
    > czy że jak będą twardo cieli w chuja to chuja im zrobią i prokurator ich

    Koleje Mazowieckie są ostatnim dodatkiem do sagi Newagu, która trwa już
    od paru miesięcy. Biegli pokroju tego łódzkiego to nie mają w tym
    wypadku za duzo pola do działania.
    Jedyne gdzie można próbować mącić to próbując obwiniać trzecią stronę,
    czyli gości, którzy to rozpracowali, ale będzie to tak dowodowo
    (okolicznościowo) słabe, że MZ żaden sąd tego nie łyknie.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2024-02-20 01:29:24
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    poniedziałek, 19 lutego 2024 o 18:59:02 UTC+1 Shrek napisał(a):
> [...]

    Wychwycenie wałka podpada pod statystykę. Jak z łapaniem złodziei:)
    Kilka % złapią, reszcie się poszczęści.

    > No ale że wszystkie pociągi mają te same usterki w tym samym czasie albo
    > jak się zatrzymają koło zakładów naprawczych?

    A to już planowane:)

    > No właśnie...

    Zandbergi z lewicy miały kontynuować dochodzenie.

  • 26. Data: 2024-02-20 06:17:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Koleje Mazowieckie są ostatnim dodatkiem do sagi Newagu, która trwa już
    > od paru miesięcy. Biegli pokroju tego łódzkiego to nie mają w tym
    > wypadku za duzo pola do działania.

    A tam... Nie da się ustalić i już:P Wniosku dowodowego tych biegłych co
    wiedzą jak ustalić nie dopuścić i po zawodach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2024-02-20 10:10:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Feb 2024 21:38:13 +0100, Shrek wrote:

    > Eeee. Chyba jednak się trzyma - choćby po to żeby sprawdzić co się stało
    > jak coś się stanie.

    Moze w pociągach i samolotach.

    > Już raz sobie boeing mcasa sam certyfikował to potem na cert do poprawki
    > dwa lata czekali....

    J.

  • 28. Data: 2024-02-20 10:11:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Feb 2024 21:09:05 +0100, Shrek wrote:

    > Nie jestem pewny czy to byłby dobry obrót sprawy dla newagu:P

    Mieli by pewnie problem taki, ze musieliby popracować nad
    bezpieczenstwem systemu.

    J.

  • 29. Data: 2024-02-20 17:05:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2024 o 10:11, J.F pisze:

    > Mieli by pewnie problem taki, ze musieliby popracować nad
    > bezpieczenstwem systemu.

    I musieliby przyznać że kto chcial wgrywał im firmware. Trochę słabo...
    Audyt zrobic, certyfikację ponowną...

    BTW - tam wychodzi że co pociąg to miał inną wersję firmwaru. Taki
    dopracowany produkt;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2024-02-20 17:06:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2024 o 10:10, J.F pisze:

    > Moze w pociągach i samolotach.

    Wydawało mi się że właśnie o pociągach rozmawiamy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!