  • 1. Data: 2007-07-17 11:48:56
    Temat: EOS Cham i prostak
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Dzwoni do zony od kilku tygodni burak z EOS
    http://www.eos-ksi.pl/zv_portal/cache/PL/PL/PAPL0509
    12163710296.html

    w sprawie dawno przedawnionego dlugu gosc jest nachalny i niereformowalny do
    tego nie ma pojecia o prawie jak sam stwierdzil dlug przedawnil sie po 2
    latach a wedlug KC po trzech (jakich burakow zatrudniaja te firmy).
    Stwierdzil ze fakt jest przedzwniony ale wysyla widowkowki dzwoni i takie
    tam pierdoly, zone to bardzo denerwuje.

    Mozna go postraszyc jakim paragrafem?

  • 2. Data: 2007-07-17 11:58:36
    Temat: Re: EOS Cham i prostak
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 13:48:56 +0200, MT napisał(a):

> [...]
    > zatrudniaja te firmy). Stwierdzil ze fakt jest przedzwniony ale wysyla
    > widowkowki dzwoni i takie tam pierdoly, zone to bardzo denerwuje.

    Zaraz, zaraz: uważasz, że dług przedawniony nie jest długiem???!! I że
    nie można dochodzić jego zapłaty???!!!
    Oczywiście, że można, można nawet wnieść powództwo, pamiętaj, że
    przedawnienie jest uwzględniane dopiero na zarzut pozwanego.
    Najlepiej będzie jeśli postraszysz go tym, że zapłacisz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 3. Data: 2007-07-17 13:17:11
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał

    > Zaraz, zaraz: uważasz, że dług przedawniony nie jest długiem???!! I że
    > nie można dochodzić jego zapłaty???!!!

    Od tego jest sad i komornik, a nie dupek z EOS.

    > Najlepiej będzie jeśli postraszysz go tym, że zapłacisz.

    Alez zes mu poradzil.

    Neko

  • 4. Data: 2007-07-17 13:19:19
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Uzytkownik "MT" <s...@d...pl> napisal

> [...]
    > 2 latach a wedlug KC po trzech (jakich burakow zatrudniaja te firmy).
    > Stwierdzil ze fakt jest przedzwniony ale wysyla widowkowki dzwoni i takie

    Uwazaj jak trafisz na pania Kamile. Ta bedzie
    Ci udowadniac, ze Twoj dziadek sluzyl w NKWD
    i ona powiadomi prase! :)

    Nie przejmuj sie EOSem. Zawsze mozesz
    pojsc na policje i powiedziec, ze taki i owaki
    Cie niepokoi. Stosuje nachalne metody,
    wymusza psychicznie, grozi, powiadamia
    sasiadow...

    Neko

  • 5. Data: 2007-07-17 13:42:10
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 15:17:11 +0200, Neko napisał(a):

    > Od tego jest sad i komornik, a nie dupek z EOS.

    Nieprawda. Nie ma przepisu, który zabraniałby wysłania wezwania,
    zatelefonowania z przypomnieniem itd.
    Skądinąd uporczywość takiego działania może ocierać się już o kw.

  • 6. Data: 2007-07-17 13:42:49
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 15:19:19 +0200, Neko napisał(a):

    > Nie przejmuj sie EOSem. Zawsze mozesz pojsc na policje i powiedziec, ze
    > taki i owaki Cie niepokoi. Stosuje nachalne metody, wymusza psychicznie,
    > grozi, powiadamia sasiadow...

    Jeśli to nieprawda to stanowiłoby to przestępstwo fałszywego
    zawiadomienia o przestępstwie.

  • 7. Data: 2007-07-17 13:48:48
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał

    > Jeśli to nieprawda to stanowiłoby to przestępstwo fałszywego
    > zawiadomienia o przestępstwie.

    Ale nie w tym przypadku.

    Neko

  • 8. Data: 2007-07-17 13:51:17
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w

    > Nieprawda. Nie ma przepisu, który zabraniałby wysłania wezwania,
    > zatelefonowania z przypomnieniem itd.

    Ale ja tego nie powiedzialem. Z racji mojej pracy
    wiem jak dziala EOS (i nie tylko) i dlatego
    tez nie dziwi mnie post przedmowcy... A to tylko
    wierzcholek gory lodowej. :)

    Neko

  • 9. Data: 2007-07-17 13:55:32
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Uzytkownik "MT" <s...@d...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zatrudniaja te firmy). Stwierdzil ze fakt jest przedzwniony ale wysyla
    > widowkowki dzwoni i takie tam pierdoly, zone to bardzo denerwuje.

    U mnie jak dziadkowi grozil komornik bo nie zaplacil jednego rachunku (bank
    spieprzyl sprawe ze zleceniem stalym) to sie wkurzylem, zadzwonilem do
    nich - pierw opieprzylem babke pozniej jeszcze jak ona biedna sama nie
    wiedziala co ma powiedziec powiedzialem ze chce gadac z kierownikiem ...
    dala mi kogos wyzszego to tez rowno ochrzanilem powiedzialem ze sprawa juz
    zostala zgloszona do uokik'u i juz slowem nikt sie nie odezwal na temat
    tamtego rachunku.

  • 10. Data: 2007-07-17 13:55:48
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 15:48:48 +0200, Neko napisał(a):

    > Ale nie w tym przypadku.

    *jeśli to nieprawda*.