  • 11. Data: 2004-05-03 19:56:22
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    bo sam się ukrywasz pod jakimś dziwnym
    : pseudonimem.

    to znaczy?

    P.

  • 12. Data: 2004-05-03 21:51:33
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> wrote in message
    news:c767qb$pb8$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > A panowi bojącego sie o moja anonimowośc polecam powtórke lektur
    > licealnych bo chyba pan przespał :)

    Pewnie nie mial tak dobrej nauczycielki jak Ty ;-)

  • 13. Data: 2004-05-03 22:15:59
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > widze ze pani kumata ;)
    Dziękuję. Dawno nie słyszałam tak wysublimowanego komplementu.
    pozdrawiam:-)
    Kaliope

  • 14. Data: 2004-05-03 22:46:01
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > Wole Ksiazki typu Thinking In C++ :-)

    troche OT ale korci mnie zapytać
    myślisz ze znając ksiązke C++ porozmawiasz lepiej z kobieta o książkach
    niż znając lektury szkolne?

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 15. Data: 2004-05-03 22:47:17
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Grzegorz napisał:

    > Pewnie nie mial tak dobrej nauczycielki jak Ty ;-)

    no niestety ta z tematu uczy mnie czego innego ;( - ale tez fajny
    przedmiot ;)

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 16. Data: 2004-05-03 22:48:46
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Kaliope napisał:

    > Dziękuję. Dawno nie słyszałam tak wysublimowanego komplementu.
    > pozdrawiam:-)
    > Kaliope

    Bo sie obracasz w towarzystwie nudnych prawników pewnie ;)
    może pogadaj z młodszymi? Sprawniejsi są i bardziej życiowi :P

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 17. Data: 2004-05-03 22:50:34
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Myślę że dla obydwu stron będzie lepiej, jeśli nie przekroczą bariery,
    > przy której powstaną plotki. Niby nie trzeba się nimi przejmować, ale ...
    > . W każdym razie na studniówkę swojej dziewczyny raczej nie zapraszaj, bo
    > może być lekki "dym".

    Moja dziewczyna zna ją... fajnie nie? Może kiedyś trójkąt z tego
    wyniknie :D <marzyciel>

    > Prawo, nie prawo. Nauczycielka może mieć nieprzyjemności, bo jednak nieco
    > narusza zasady etyki. Z tym, że te nie są skodyfikowane, więc to rzecz
    > ocenna.

    Tyle to wiedziałem. Dlatego maskujemy sie przed nauczycielami. A
    uczniowie...hmmm jeszcze nie kablują :D

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 18. Data: 2004-05-03 23:56:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 3. maja 2004 21:56 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane wycinamy:
    ~~~~~~~
    > bo sam się ukrywasz pod jakimś dziwnym
    > : pseudonimem.
    >

    > to znaczy?

    A... Dopiero teraz zauważyłem, że figurujesz u mnie jako ,,wycinamy''
    dlatego, że masz źle skonstruowane pole From. Nie wolno używać nawiasów w
    części adresu, jest to ZTCW niezgodne z RFC i adres nie może zawierać
    nawiasów. Przez co mój czytnik głupieje i podaje OD: Wycinamy. Popatrz na
    przykład na górze, jak wpisał ,,podpisane wycinamy''.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 19. Data: 2004-05-04 06:03:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > troche OT ale korci mnie zapytać
    > myślisz ze znając ksiązke C++ porozmawiasz lepiej z kobieta o książkach
    > niż znając lektury szkolne?

    a ty myslisz ze jak lizniesz troche polskiej literatury to juz daki don juan
    jestes? ;) (bez zloslisowsci oczywiscie)

    jak dla mnie to wazne abys mial cos do powiedzenia od siebie, a nie cytowal
    lektury, pozatym nie wszystkie dziewczyny/kobiety przepadaja za lekturami
    szkolnymi czy innymi romansidlami

    ale to tak zupelnie off topic

  • 20. Data: 2004-05-04 08:45:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : > Wole Ksiazki typu Thinking In C++ :-)
    : >
    : troche OT ale korci mnie zapytać
    : myślisz ze znając ksiązke C++ porozmawiasz lepiej z kobieta o książkach
    : niż znając lektury szkolne?

    heh, a sadzisz ze na temat Twojej ksiazki sobie porozmawiam? :)

    w ksiazkach "technicznych" nie ma tylko samych kodow, jest tez normalny
    tekst, wiec
    slownictwo mozna zalapac, jezeli o to Ci chodzi,
    natomiast jak juz napisalem, nie bede rozmawiac ani o jezykach programowania
    a tym bardziej na temat lektur szkolnych.

    P.