  • 11. Data: 2009-03-11 12:28:04
    Temat: Re: Narodowy Spis Powszechny
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Nawet prosty baca na halach wie ile ma owiec w stadzie, jakiej płci, ile z
    > nich będzie miało młode i w jakim mniej więcej wieku są. To też jest
    > inwigilacja czy jednak coś, co pomaga w zarządzaniu?

    Wszystkie te dane już mają, każdy obywatel ma DO, każde dziecko ma akt
    urodzenia. Samochody też są zarejestrowane. Jak ktoś jest menelem i nie ma
    DO to ankieter i tak go nie dorwie, jak ktoś robi jakąś lewiznę to skłamie
    to też ankieter tego nie sprawdzi. W ogóle nie rozumiem idei takiego spisu.
    No chyba, że chodzi o takie pytania jak wyznanie, albo kto z kim mieszka, a
    te informacje uważam za zbędne z punktu widzenia zarządzającego stadem
    owiec. Poza tym analogia co najmniej średnia, nie jestem jakimś baranem na
    pastwisku i jak będę chciał sobie pójść na inną łąkę, to bacy nic do tego.
    To ja mu płacę, między innymi za to żeby tam gdzie się pasę nie niepokoiły
    mnie wilki i to jest jego zadanie, a nie wtykanie nosa w moje osobiste
    życie. Wystarczy że baca zbyt często i zbyt mocno mnie strzyże.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-03-11 13:21:07
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 11 Mar, 13:13, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

> [...]
    > nich będzie miało młode i w jakim mniej więcej wieku są. To też jest
    > inwigilacja czy jednak coś, co pomaga w zarządzaniu?

    Wie bo potrafi sobie policzyc albo sobie zapisal. Jakis problem ma to
    panstwo z zebraniem danych ktore ma a swoich rejestrach?
    Poza tym jakie zarzadzanie? Wylicza ze w warszawie jest 300 tysiecy
    ludzi w wieku 250-32 lata i w ciagu 3 najblizszych lat beda mieli
    dziecko wiec potrzeba wiecej ilosci mieszkan i oni je wybuduja?

  • 13. Data: 2009-03-11 13:55:18
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > A to mamy gospodarkę centralnie planowaną, czy wolny rynek?

    Wolnego rynku na pewno nie mamy.

    Pozdrawiam Przemek

  • 14. Data: 2009-03-11 14:14:11
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A co mają moje preferencje seksualne do zarządzania? Resztę danych mają w
    > skarbówkach, urzędach pracy i bazie pesel więc wynocha!

    A co? jesteś gejem? Nie ma się czego wstydzić.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2009-03-11 14:15:16
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    *piotr'ek* wyskrobał(a):
    > A co mają moje preferencje seksualne do zarządzania? Resztę danych
    > mają w skarbówkach, urzędach pracy i bazie pesel więc wynocha!

    Taaa... Bo spis to badanie kto z kim sypia i ile razy. Ręce opadają...

    --
    .B:artek.

  • 16. Data: 2009-03-11 14:31:09
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Bo? Widzisz jakiś problem w udzielaniu informacji, które mogą pomóc w -
    > nazwijmy to - zarządzaniu wspólnotą, która nazywa się Polska?

    Akurat te dane beda do tego uzyte :)))

    Bedziesz je pozniej znajdowal w paczkach na smietnikach.

    pozdrawiam
    pluton

  • 17. Data: 2009-03-11 16:36:43
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Taaa... Bo spis to badanie kto z kim sypia i ile razy. Ręce opadają...

    Wszystko jest kwestią pytań i odpowiedzi. Pytania niech sobie zadają... i
    niech sobie sami na nie odpowiadają - bez mojego udziału.

    *

  • 18. Data: 2009-03-11 17:20:32
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    pluton wyskrobał(a):

    > Akurat te dane beda do tego uzyte :)))
    >
    > Bedziesz je pozniej znajdowal w paczkach na smietnikach.

    Znalazłeś kiedyś jakieś? Ze wskazaniem, że CIEBIE dotyczą? Bo ja nie. Więc
    nie pieprz bez sensu. Prędzej na śmietniku znajdziesz wyciągi z banku albo
    innej "prywatnej" instytucji.

    --
    .B:artek.

  • 19. Data: 2009-03-11 17:23:15
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    *piotr'ek* wyskrobał(a):
    > Wszystko jest kwestią pytań i odpowiedzi. Pytania niech sobie
    > zadają... i niech sobie sami na nie odpowiadają - bez mojego udziału.

    No obraź się jeszcze! To jest postawa obywatelska i świadomość, że jak
    wszyscy będziemy starali się polepszyć sobie życie, to się ono każdemu z
    osobna polepszy...

    --
    .B:artek.

  • 20. Data: 2009-03-11 19:00:31
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > No obraź się jeszcze! To jest postawa obywatelska i świadomość, że jak
    > wszyscy będziemy starali się polepszyć sobie życie, to się ono każdemu z
    > osobna polepszy...

    Wytłumacz mi w jaki sposób spis ma poprawić moje życie?

    *