  • 1. Data: 2009-03-11 06:22:42
    Temat: Bilety za parkowanie w strefie platnego parkowanie a czas przedawnienia
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Witam,
    Ile wynosi czas przedawnienia za niedokonane oplaty w strefie platnego
    parkowania w miescie. Przyslali mi cos takiego za 2004 rok. Czy ewentulanie
    jest inna podstawa do odrzucenia takiego wezwania do zaplaty?

    Pozdrawiam

    M.

  • 2. Data: 2009-03-11 10:47:29
    Od: Milamber <m...@w...pl>

> [...]
    > parkowania w miescie. Przyslali mi cos takiego za 2004 rok. Czy ewentulanie
    > jest inna podstawa do odrzucenia takiego wezwania do zaplaty?

    jak należności podatkowe. 5 lat od końća roku gdy powstało zobowiązanie.
    pozdrawiam
    R.

  • 3. Data: 2009-03-11 21:59:01
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > jak należności podatkowe. 5 lat od końća roku gdy powstało zobowiązanie.
    > pozdrawiam
    > R.

    Dlaczego podatkowe a nie cywilnoprawne i 3 lata?