  • 31. Data: 2009-03-12 04:01:59
    Temat: Re: Narodowy Spis Powszechny
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ant wrote:

    > Czyli podziękowanie ankieterowi bądź nieudzielenie odpowiedzi = grzywna?
    > Jak się do tego mają wcześniejsze wypowiedzi o wypraszaniu/dziękowaniu
    > ankieterom? Mandat przyjdzie pocztą? ;-)

    To się nazywa "ludzkie prawo". Po prostu zamiast się szarpać szli dalej,
    bo wieczór już blisko. Zresztą ankieter możliwości nie ma żadnych.
    Musiałby ściągać policmajstra. I pewnie w większych lub mniejszych
    melinach tak się pewnie działo.

    > Nadal uważam, że to zbędna impreza na którą Polski nie stać.

    ja też. z tym, że teraz mamy już niewiele do powiedzenia, bo spis
    ogłasza Bruksela, a Polska musi go tylko wykonać.

  • 32. Data: 2009-03-12 08:31:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Tych danych nie da się wyciągnąć na podstawie USC, bo dziecko urodzone w
    > Suwałkach może zamieszkiwać faktycznie we Wrocławiu albo w Londynie. Albo
    > odwrotnie - dziecko urodzone w Szwecji może chcieć chodzić do polskiej
    > szkoły za parę lat i nie będzie go w aktach USC.

    Aleś wymyślił. Parę lat to samo opracowywanie danych ze spisu trwa. I z tych
    danych z poprzedniego spisu w mojej miejscowości wyszło, że jedno
    przedszkole 5 lat temu należy zlikwidować. Gdyby je zlikwidowano to dzisiaj
    by musiano je odbudowywać, bo miejsc w przedszkolach zaczęło rok temu
    brakować.

    *

  • 33. Data: 2009-03-12 08:50:52
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Swoją drogą, rozumiem, chca informacji w Art. 7.1, ale nie rozumiem,
    > po co chcą informacji wymienionych w 7.2? Przecież te infomacje są już
    > w "ich" bazach (haha) - tylko pewnie ich nie potrafią powiązać ze sobą.

    Czegoś tu nie rozumiem. Z jednej strony jesteście za spisem, bo to nasze
    wspólne Państwo, spis pomoże nam wszystkim, będziemy lepiej zarządzani, baca
    owce itp., a tutaj: "po co chcą", "są w "ich" bazach". Czyli jak to jest ?
    Jest wspólne Państwo czy jesteśmy my i Oni? Jeżeli to drugie to g... tych
    Onych obchodzi ile osób śpi w mojej sypialni. Niewolnictwo się skończyło,
    komuna zdaje się też. Płacę uczciwie podatki i wymagam za to aby chroniła
    mnie policja i wojsko, jak będzie trzeba to pójdę bronić naszych granic,
    staram się nie śmiecić na ulicy i wystarczy. Chciałbym za to żeby szanowano
    moją przestrzeń wolności i rozumiem, i dlatego nie życzę sobie żeby właził
    mi do domu jakiś zakatarzony ankieter i zadawał pytania na które nie mam
    zamiaru odpowiadać. Jak mają podejrzenia, że coś ze mną nie halo, to mają
    służby, żeby mnie skontrolować i to w taki sposób, żebym tego nawet nie
    odczuł.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 34. Data: 2009-03-12 09:14:18
    Od: ant <a...@n...tld>

    MariuszM wrote:
> [...]
    > jest ? Jest wspólne Państwo czy jesteśmy my i Oni? Jeżeli to drugie to
    > g... tych Onych obchodzi ile osób śpi w mojej sypialni. Niewolnictwo się

    Niby wspólne państwo, a jednak "My i Oni" ;]

> [...]
    > pytania na które nie mam zamiaru odpowiadać. Jak mają podejrzenia, że
    > coś ze mną nie halo, to mają służby, żeby mnie skontrolować i to w taki

    Ja jestem bardziej na nie, nie dla inwigilacji, nie dla NWO ;}
    Byłbym bardziej na tak, gdyby mi udowodnili, że ten spis ma
    faktycznie jakiś sens dla obywateli, oprócz chęci utworzenia
    sobie jednej bazy, tak jak to mają w amerykańskich serialach
    kryminalnych ;)

    Chyba za mało im ufam. Ale ja się sobie nie dziwię.

  • 35. Data: 2009-03-12 09:37:49
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    :)