eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem › Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: Cezary <r...@n...nl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Date: Mon, 11 Dec 2006 13:04:36 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 11
    Message-ID: <4s0f8zl596qt$.1m7u93xri8t2m$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 2.acn.airbites.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1165838668 32006 89.187.232.9 (11 Dec 2006 12:04:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Dec 2006 12:04:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:433022
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Zgłaszając awarię urządzenia konsultantowi pewnej firmy poinformowałem go
    że będę nagrywał rozmowę. On nie wyraził zgody na nagrywanie.
    Pytania:
    1. Czy nie uzyskawszy jego zgody mogę zgodnie z prawem nagrać rozmowę
    (osoba prywatna-firma)?
    2. Czy mogę taką rozmowę potem wykorzystać jako dowód?
    3. Może ktoś podeśle linkę do odpowiednich uregulowań prawnych?

    --
    Dziękuję i pozdrawiam!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1