eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem › Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
  • Data: 2006-12-11 12:04:36
    Temat: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Zgłaszając awarię urządzenia konsultantowi pewnej firmy poinformowałem go
    że będę nagrywał rozmowę. On nie wyraził zgody na nagrywanie.
    Pytania:
    1. Czy nie uzyskawszy jego zgody mogę zgodnie z prawem nagrać rozmowę
    (osoba prywatna-firma)?
    2. Czy mogę taką rozmowę potem wykorzystać jako dowód?
    3. Może ktoś podeśle linkę do odpowiednich uregulowań prawnych?

    --
    Dziękuję i pozdrawiam!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1