eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem › Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
  • Data: 2006-12-11 12:38:49
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 13:31:59 +0100, szerszen napisał(a):


    >> 1. Czy nie uzyskawszy jego zgody mogę zgodnie z prawem nagrać rozmowę
    >> (osoba prywatna-firma)?
    > nie musisz pytac o zgode nagrywajac swoje rozmowy, po prostu nagrywaj i
    > juz

    Z doświadzczenia zaobserwowałem, że jak na początku rozmowy powiem że
    rozmowa jest nagrywana to w zdecydowanej większości przypadków w kontaktach
    z firmami rozmaite sprawy załatwia się sprawniej :)
    Więc w zasadzie ja ich nie pytam tylko informuję. Ale właśnie co jeśli się
    drugi rozmówca nie zgodzi?

    --
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1