  • 21. Data: 2014-04-09 16:59:11
    Temat: Re: Nagrywanie na KP podczas zatrzymania.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

    > tak zwana "poprawka Sawickiej". LOL.

    hihihi, no własnie.

  • 22. Data: 2014-04-10 13:46:51
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Wynik badania 0,000
    > Czy na tej podstawie moge byc zatrzymany?

    jest parę "uniwersalnych" powodów czemu możesz być zatrzymany. Sprowadza
    się to do stwierdzenia, że jak funkcjonariusz zechce Cię zatrzymać to to
    zrobi.

    Icek

  • 23. Data: 2014-04-10 18:30:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-09 00:00, Budzik pisze:

    > A potem ktos wymysli zrobienie fotografii czasu pracy i się zacznie...

    Co się zacznie? Nie znasz zakładów pracy z monitoringiem?
    Taka służba taki zawód. Zaczną się protesty pod kancelarią premiera i
    miłościwy Tusk ulegnie? :-)

  • 24. Data: 2014-04-10 19:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Co się zacznie? Nie znasz zakładów pracy z monitoringiem?

    Znam. ale to są miejsca gdzie rzeczywiście się pracuje...

    > Taka służba taki zawód. Zaczną się protesty pod kancelarią premiera i
    > miłościwy Tusk ulegnie? :-)

    Ale w jakim celu będą protestować?
    Wydłużenia przerw do połowy czasu pracy...?

  • 25. Data: 2014-04-10 19:52:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-10 19:00, Budzik pisze:
    > Ale w jakim celu będą protestować?
    > Wydłużenia przerw do połowy czasu pracy...?

    Bo nikt nie lubi jak mu się patrzy na ręce i obcina przywileje? :-)

    Taki kasjer w banku (też niby instytucja zaufania...) nie podrapie się w
    tyłek bezkarnie ;-)
    Przy dzisiejszej taniej technologi nie ma powodu żeby nie nadzorować tak
    samo funkcjonariuszy.
    Wydajność im wzrośnie, kasa na podwyżki się znajdzie.
    Nic nadzwyczajnego. Normalna kapitalistyczna optymalizacja zysków :-)

  • 26. Data: 2014-04-10 20:03:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Co sadzicie o takim zachowaniu funkcjonariuszy?

    Dlatego zawsze nagrywam dyktafonem schowanym i kamerką w breloku i drugą
    nie powiem gdzie, bo też pewnie czytają psy wszystkie kontakty z nimi.

    --
    anacron
    aba/

  • 27. Data: 2014-04-11 17:03:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego zawsze nagrywam dyktafonem schowanym i kamerką w breloku i drugą
    > nie powiem gdzie, bo też pewnie czytają psy wszystkie kontakty z nimi.

    I przydało Ci się na coś kiedykolwiek takie nagranie?

  • 28. Data: 2014-04-11 17:43:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.04.2014 17:03, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > I przydało Ci się na coś kiedykolwiek takie nagranie?

    Wielokrotnie. Jeden policjant przestał być nawet policjantem, jak
    pokazałem w wojewódzkiej nagranie i "zagroziłem" wizytą w TVN. W Policji
    jak w życiu, są ludzie i są gnidy. Może ja mam takie głupie szczęście,
    ale często trafiam na gnidy, ale one wtedy mają problem, bo ja nie
    wybaczam i nie zapominam i stać mnie na zabawę z nimi. O czym drogówka w
    dwóch miastach (podpowiem jestem z Włocławka :P) się boleśnie
    przekonałam, a teraz się na Gniezno szykuję.

    --
    anacron
    aba/

  • 29. Data: 2014-04-11 19:32:20
    Od: "sunny" <d...@i...pl>

    "anacron" <a...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Dlatego zawsze nagrywam dyktafonem schowanym i kamerką w breloku i drugą
    > nie powiem gdzie, bo też pewnie czytają psy wszystkie kontakty z nimi.

    Ty znasz jakieś psy, co czytać potrafią? To już wiem, czemu jesteś taki
    popierdolony - to po prostu jakaś psychoza....

  • 30. Data: 2014-04-12 07:43:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-04-11 19:32:20 +0200, "sunny" <d...@i...pl> said:

    > wiem, czemu jesteś taki popierdolony

    Ciekawa teza - nazywać tak na grupie prawnej kogoś, kto usiłuje
    egzekwować zapisy rzeczonego.
    ;>

    A za chamstwo - do wora.

    --