  • 21. Data: 2019-03-02 22:04:45
    Temat: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
    Od: ń <k...@t...sie>

    A tych co płynęli z Ukrainy na Ukrainę już zwolnili z Syberii??
    Tak swoja droga dlaczego Ruscy są takimi chujami, przecież gdyby byli normalni byłoby
    im łatwiej...

    -----

  • 22. Data: 2019-03-02 22:05:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-03-02 o 08:01, u2 pisze:

    > rurę 2 mogą sobie niemcy z ruskimi bezkarnie układać, wbrew interesowi
    > wspólnotowemu EU i zagrożeniu również dla środowiska, ruskie mogą
    > bezkarnie blokować mierzeję wiślaną, najwyraźniej KE to agentura berlina
    > i moskwy, a polaczki maja cicho siedzieć i nie podskakiwać dla mocarzy:)

    Cholera jasna.

    Wy tu na serio piszecie że UE się przypierza do kopania ziemi?

    A elektrownię atomową to nam pozwolą budować czy nie?

    Przecież to strasznie niebezpiecznne i szkodliwe zwłaszcza dla "świstaków"

    Ja pier...

    Jeszcze za dwa takie njusy i będę głosował za polexitem

  • 23. Data: 2019-03-02 23:21:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 20:53, A. Filip pisze:

    > Przeczytaj sobie opisy z Wikipedii jak Ruscy wykombinowali pod rządami
    > PO (2009):
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Cie%C5%9Bnina_Pi%C5%82
    awska

    Kanałem tej cieśniny nie zastąpimy raczej - nie te wymiary.

  • 24. Data: 2019-03-02 23:46:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    awska

    > Kanałem tej cieśniny nie zastąpimy raczej - nie te wymiary.

    Zakładam że PiS wyszło że w wystarczającym stopniu po jeszcze
    akceptowalnych kosztach. Nawet ten przekop to nie taniocha:
    800 mln PLN a wersji "mniej ekologicznej" miało być 200 mln PLN.
    Ile to "przeciętnych" kilometrów autostrady? 20? [A]
    Komisja Europejska w każde 20km autostrady MUSI się wpierdolić? :-)

    [A] https://dziennikzachodni.pl/ile-kosztuje-km-autostra
    dy-w-polsce-drozej-niz-w-niemczech-i-czechach/ar/755
    251

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2019-03-02 23:58:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-02 o 22:04, ń pisze:

    > A tych co płynęli z Ukrainy na Ukrainę już zwolnili z Syberii??
    > Tak swoja droga dlaczego Ruscy są takimi chujami, przecież gdyby byli
    > normalni byłoby im łatwiej...

    Było by im biedniej.
    My byliśmy grzeczni i nasz "sojusznik" uchwalił u siebie prawo
    na mocy którego będzie decydował kto ma "dziedziczyć" leżące
    u nas w kraju nieruchomości.
    Rosjanie wybrali jednak lepiej.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2019-03-03 00:33:21
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 22:05, z pisze:
    > Jeszcze za dwa takie njusy i będę głosował za polexitem

    polexit na razie nieopłacalny, jak powstanie międzymorze, a EU padnie po
    wojnie atomowej (nie będzie co ratować) to można to zrobić:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 27. Data: 2019-03-03 01:54:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 23:46, A. Filip pisze:

> [...]
    > Ile to "przeciętnych" kilometrów autostrady? 20? [A]
    > Komisja Europejska w każde 20km autostrady MUSI się wpierdolić? :-)

    Grzebnąłem trochę po necie i wygląda na to, ze Komisja Europejska nie
    tyle wp...la sie w naszą inwestycję, co jest zaniepokojona sygnałami z
    organizacji ekologicznych (EKO-UNIA, Greenpeace) oraz samorządowców. Im
    nawet nie chodzi o koszty, tylko ustawę, która decyzjom nadaje rygor
    natychmiastowej wykonalności, co pozbawia te podmioty możliwości
    podejmowania kroków prawnych. No i Rosjanie zaczęli okrutnie martwić sie
    o naszą przyrodę w tym rejonie.

  • 28. Data: 2019-03-03 07:43:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > natychmiastowej wykonalności, co pozbawia te podmioty możliwości
    > podejmowania kroków prawnych. No i Rosjanie zaczęli okrutnie martwić sie

    ta, z przewagą okrutnie:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 29. Data: 2019-03-03 11:11:15
    Od: n...@o...pl

    w <f...@g...c
    om>,
    b...@g...com napisał(-a):

    > cyt.
    > Budowa kanału miała być początkowo rozpoczęta w 2009 i zakończona w 2012 roku,
    jednakże w listopadzie 2009, w związku z zawarciem umowy z Rosją, Ministerstwo
    Infrastruktury ogłosiło, że budowa kanału rozpocznie się w 2017 roku[12]. Przez
    kolejne lata rząd nie podejmował aktywnych działań na rzecz budowy kanału. Informacje
    o chęci powrotu do tego projektu pojawiły się w lecie 2014

    > Teraz panie jest internet i łatwiej sprawdzić.

    I dlatego trzeba było wystarać się o współfinansowanie z UE -- powodów aż
    nadto.

  • 30. Data: 2019-03-03 11:12:14
    Od: n...@o...pl

    w <q5e4l8$vu$1@node1.news.atman.pl>, ń <k...@t...sie> napisał(-a):

    > Zalew Wiślany może stać się wielką mariną dla Warszawiaków, nareszcie w pojemności
    portów jachtowych będziemy mogli gonić Europę, co
    > wcześniej było trudne z uwagi na ukształtowanie polskiego wybrzeża, a nie każdemu
    jest blisko nad Zalew Szczeciński
    > Do Elbląga i okolic będzie można dojechać w piątek po pracy i wrócić do pracy w
    poniedziałek rano.

    Czyżby teraz nie można było popływać jachtem po Zalewie? :>