  • 11. Data: 2019-03-02 15:40:38
    Temat: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
    Od: ń <k...@t...sie>

    Zalew Wiślany może stać się wielką mariną dla Warszawiaków, nareszcie w pojemności
    portów jachtowych będziemy mogli gonić Europę, co
    wcześniej było trudne z uwagi na ukształtowanie polskiego wybrzeża, a nie każdemu
    jest blisko nad Zalew Szczeciński
    Do Elbląga i okolic będzie można dojechać w piątek po pracy i wrócić do pracy w
    poniedziałek rano.

  • 12. Data: 2019-03-02 15:44:59
    Od: n...@o...pl

    w <5c7a71ce$0$523$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Natomiast kwestia zasadności ekonomicznej jest moim zdaniem trudna do
    > takiej oceny bez zbadania - mam nadzieję, że ktoś to zrobił.

    Wyszło, że za jakieś 500 lat zwróci się, jeżeli oszczędzać na remontach.

  • 13. Data: 2019-03-02 15:49:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:
    > w <5c7a71ce$0$523$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Wyszło, że za jakieś 500 lat zwróci się, jeżeli oszczędzać na remontach.

    Tobie wyszło? Jak komuś więcej to podawaj link.

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2019-03-02 15:58:12
    Od: ń <k...@t...sie>

    Skoro KAŻDE państwo jest deficytowe, to może oddać Państwo Polskie komuś - to jak,
    Niemcom czy Ruskim?
    BTW ciekawe, czy Kanał Augustowski zwracał się? Czy przeróżne Zalewy mające obecnie
    funkcje rekreacyjne (Zegrzyński, Żywiecki,
    Soliński, ...) zwracały się?
    Swoją drogą obserwując poziom intelektualny internetowych pachołków Rosji nic
    dziwnego, że socjalizm trzymał się u nas tak długo.

    -----

  • 15. Data: 2019-03-02 16:59:07
    Od: b...@g...com

    użytkownik n...@o...pl napisał:
    > w <1ktx483xwbch9$.8x77z33o92db.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > To niezgodne z doktryną tego rządu - za deficytowe inwestycje mają płacić
    > obywatele.

    cyt.
    Budowa kanału miała być początkowo rozpoczęta w 2009 i zakończona w 2012 roku,
    jednakże w listopadzie 2009, w związku z zawarciem umowy z Rosją, Ministerstwo
    Infrastruktury ogłosiło, że budowa kanału rozpocznie się w 2017 roku[12]. Przez
    kolejne lata rząd nie podejmował aktywnych działań na rzecz budowy kanału. Informacje
    o chęci powrotu do tego projektu pojawiły się w lecie 2014

    Teraz panie jest internet i łatwiej sprawdzić.

    link nieaktywny:
    https://www.pb.pl/elblag-bedzie-oknem-polski-na-swia
    t-764010

    Wtedy pewnie zachwalali, nu a teraz wiadomo. Wiecie jak to się nazywa?
    To jest geremszczyzna.

    cyt.
    Geremek jest często przeciwko różnym przedsięwzięciom. On je ocenia w zależności od
    tego, czy sam w tym uczestniczy i odgrywa czołową rolę, czy nie. Jeśli nie odgrywa,
    to jest złe, jeśli odgrywa, dobre.

  • 16. Data: 2019-03-02 17:37:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 15:40, ń pisze:
> [...]
    > jest blisko nad Zalew Szczeciński
    > Do Elbląga i okolic będzie można dojechać w piątek po pracy i wrócić do

    I to jest bardzo sensowny cel. Pytanie, czy owe jachty nie mogły pływać
    przez Pilawę, ale nie znam się i może były tam jakieś problemy.

  • 17. Data: 2019-03-02 18:00:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > I to jest bardzo sensowny cel. Pytanie, czy owe jachty nie mogły pływać
    > przez Pilawę, ale nie znam się i może były tam jakieś problemy.

    Mogłyby ale po pierwsze dalej a po drugie jest pewne jak w nie cypryjskim euro
    banku że Putinistan przynajmniej raz na kilkanaście lat by odstawiał fochy.
    Ale to ma bardzo niewiele do tematu tego wątku czyli niby na jakiej
    postawie prawnej KE *MUSI* się zgodzić albo na jakiej podstawie prawnej
    może (realistycznie) zatrzymać/zakazać.

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2019-03-02 18:39:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 18:00, A. Filip pisze:

    > Mogłyby ale po pierwsze dalej a po drugie jest pewne jak w nie cypryjskim euro
    > banku że Putinistan przynajmniej raz na kilkanaście lat by odstawiał fochy.

    Pytanie, czy obecnie odstawia, czy tylko tak sobie kombinujemy.

    > Ale to ma bardzo niewiele do tematu tego wątku czyli niby na jakiej
    > postawie prawnej KE *MUSI* się zgodzić albo na jakiej podstawie prawnej
    > może (realistycznie) zatrzymać/zakazać.

    Fakt. Wyszło mi tak obok.

  • 19. Data: 2019-03-02 19:27:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > pojemności portów jachtowych będziemy mogli gonić Europę, co wcześniej
    > było trudne z uwagi na ukształtowanie polskiego wybrzeża, a nie każdemu

    A czemu nie Zatoka Gdańska?

    > Do Elbląga i okolic będzie można dojechać w piątek po pracy i wrócić do
    > pracy w poniedziałek rano.

    Do Gdańska również.

    Zresztą - nie o tym piszą w koncepcji.

    Shrek

  • 20. Data: 2019-03-02 20:53:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Pytanie, czy obecnie odstawia, czy tylko tak sobie kombinujemy.

    Przeczytaj sobie opisy z Wikipedii jak Ruscy wykombinowali pod rządami
    PO (2009):
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Cie%C5%9Bnina_Pi%C5%82
    awska

    --