  • 41. Data: 2021-08-24 21:24:14
    Temat: Re: Na granicy Polski z Białorusią JUŻ koczują Afgańczycy?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 20:31, J.F pisze:
    > PiS juz sprowadzil 770

    Jakaś tam część, to obywatele Polski oraz innych krajów europejskich. Po
    za tym mimo wszystko coś chyba wiemy na temat tych przywożonych. o tych
    na granicy przeważnie nic nie wiadomo i w tym jest problem.

    --
    Robert Tomasik

  • 42. Data: 2021-08-24 21:32:35
    Temat: Re: Na granicy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 21:13, J.F pisze:
    > No i sie udalo. Przypodobalismy sie Amerykanom.
    > Na 20 lat ...

    To chyba nie działa w ten sposób. Przypodobać można sie określonej
    osobie albo grupie, a nie krajowi. Natomiast najlepszym, spoiwem są
    wspólne cele. Amerykanom nasi żołnierze tam byli potrzebni nie tyle z
    tego powodu, że im ich brakło. Tu chodziło o to - moim zdaniem - żeby
    nie wyszło na to, ze to wojna USA - Afganistan.

    --
    Robert Tomasik

  • 43. Data: 2021-08-24 21:35:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 21:24:14 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Jakaś tam część, to obywatele Polski oraz innych krajów europejskich. Po

    No wlasnie tak niewyraznie napisane kto. Dziennikarska rzetelnosc ...
    czy tak rzecznik rzadu powiedzial?

    Ale jesli na 116 osob bylo 37 dzieci ponizej 5 roku zycia ...
    dyplomaci/biznesmani/turysci? Chyba nie :-)

    Gdzies tam jeszcze moglyby byc mieszane malzenstwa, ale w przypadku
    Afganistanu ... chyba niewiele.

    > za tym mimo wszystko coś chyba wiemy na temat tych przywożonych. o tych
    > na granicy przeważnie nic nie wiadomo i w tym jest problem.

    Ano - ci, ktorych chcielismy ewakuowac, to chyba znani.

    J.

  • 44. Data: 2021-08-24 21:39:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 21:32:35 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To chyba nie działa w ten sposób. Przypodobać można sie określonej
    > osobie albo grupie, a nie krajowi. Natomiast najlepszym, spoiwem są

    starczylo na Busha, Obame, i Trumpa :-)

    > wspólne cele. Amerykanom nasi żołnierze tam byli potrzebni nie tyle z
    > tego powodu, że im ich brakło. Tu chodziło o to - moim zdaniem - żeby
    > nie wyszło na to, ze to wojna USA - Afganistan.

    I to byl ten wspolny cel?

    A teraz juz nie jestesmy potrzebni :-(

    J.

  • 45. Data: 2021-08-24 21:47:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 21:35, J.F pisze:

    > No wlasnie tak niewyraznie napisane kto. Dziennikarska rzetelnosc ...
    > czy tak rzecznik rzadu powiedzial?
    > Ale jesli na 116 osob bylo 37 dzieci ponizej 5 roku zycia ...
    > dyplomaci/biznesmani/turysci? Chyba nie :-)

    Międzynarodowy Fundusz Walutowy dziękował nam za ewakuację pracowników z
    rodzinami - to tak przykładowo. Dzieci chyba współpracownikami naszymi
    nie były, więc chyba całe rodziny importujemy.

    > Gdzies tam jeszcze moglyby byc mieszane malzenstwa, ale w przypadku
    > Afganistanu ... chyba niewiele.

    Też mi się tak wydaje.

    > Ano - ci, ktorych chcielismy ewakuowac, to chyba znani.

    Moim zdaniem nie powinno się publikować danych pozwalających na
    ustalenie ich tożsamości, bo pewnie dalsza rodzina tam została. nie
    wiadomo, co Talibom do łba strzeli.

    --
    Robert Tomasik

  • 46. Data: 2021-08-24 21:48:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 21:39, J.F pisze:
    > A teraz juz nie jestesmy potrzebni :-(

    Ale skoro raz pomogliśmy, to możemy pomóc kolejny raz. Dlatego jesteśmy
    coś warci.

    --
    Robert Tomasik

  • 47. Data: 2021-08-25 09:38:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W tym, że to "wywalanie" proponowane przez Ciebie tak świetnie idzie.
    Wywalać na Białoruś to my umiemy owszem: białoruskich opozycjonistów. I zawet ich
    przyjmują ;-)

    -----

  • 48. Data: 2021-08-25 09:42:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żeby nie widzieć amerykańskich helikopterów na dachu przy ul. Pięknej ;-)
    Ale od tygodnia taki widok coraz bardziej prawdopodobny.
    Swoją droga brak przerwania przez Reagana gry w golfa nabiera nowego znaczenia.
    Jakoś tak im Polska wyszła zupełnie przy okazji udupiania ZSRR.

    -----

  • 49. Data: 2021-08-25 10:12:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Aug 2021 19:27:29 +0200, J.F napisał(a):

    > Najlepiej byloby seria z kalasza odstraszyc poki jeszcze na drugiej
    > polowie rzeki,

    Wstąp do SG, to postrzelasz sobie z kałacha.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 50. Data: 2021-08-25 10:13:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Aug 2021 19:44:53 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > będziemy tam mieć
    > nadreprezentację oszołomów. Jeszcze mogą wygrać wybory.

    Czyli coś jak w Polsce, tyle że w Afganistanie wyborów raczej nie będzie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/