  • 61. Data: 2021-08-27 17:21:45
    Temat: Re: Na granicy Polski z Białorusią JUŻ koczują Afgańczycy?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2021 o 10:25, Olin pisze:

    > Co 2-3 lata jestem badany na okoliczność daltonizmu, ale widać
    > nieskutecznie.

    Bo poza brakiem daltonizmu jeszcze trzeba mieć trochę wiedzy.
    Wprowadzono mundury służbowe (te granatowe), ale wyjściowe nadal są te
    same, co za milicji wydawano. Odpruwa się patki (szyszki) i przyszywa
    korpusówki. Zmieniono jeszcze oznaczenia stopni, ale to się nakłada na
    pagony. Milicyjne były wzorowane na wojskowych i podstawę miały w
    kolorze munduru, a Policja zmieniła to i wprowadzili takie
    ciemnogranatowe, gdzie zamiast gwiazdek 5-cio ramiennych są
    sześcioramienne. Zmieniono też guziki na takie z koroną.

    Za milicji ten sam mundur służył służbowo i galowo. Dopinało się sznur,
    odpinało odznakę (takie trapezy były). Pas się nakładało do służbowego
    na wierzch, a do wyjściowego i galowego nie.

    --
    Robert Tomasik