  • 21. Data: 2021-08-24 12:12:14
    Temat: Re: Na granicy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 10:27, J.F pisze:

    > A przy jeszcze wiekszej glowie - dodatkowe pieniadze nieksiegowane,
    > ale nawet lepsze - pogranicznik wezmie w lape na granicy za
    > wpuszczenie, taksowkarz za podwiezienie dalej, kasjer na kolei za
    > bilet, ktos za nocleg, a na koncu "a sa jakies dowody, ze byl na
    > Bialorusi" ?

    Jak im kryzys emigracyjny robimy na ich terenie, to może ogarnął, że źle
    robią.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2021-08-24 14:44:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Imigranci nie umieją pływać?
    Ci z pustyni może nie, ale inni?
    A pontony (choćby do Grecji)?
    A Bug nie zamarza?

    -----

  • 23. Data: 2021-08-24 16:16:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 14:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > Imigranci  nie umieją pływać?

    Porównaj sobie prędkość pływania z prędkością biegania, a zrozumiesz.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2021-08-24 19:27:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 16:16:52 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Porównaj sobie prędkość pływania z prędkością biegania, a zrozumiesz.

    Srednio szeroki ten Bug, jak chcesz zdazyc do imigranta, to musisz
    miec geste patrole.

    No i ... wyjdzie na brzeg po polskiej stronie, to co z nim zrobic?
    A on o azyl wystepuje.

    Najlepiej byloby seria z kalasza odstraszyc poki jeszcze na drugiej
    polowie rzeki, ale odeszlismy od tych metod :-)

    Poza tym tam moze byc bialoruska straz z kalaszami :-)

    J.

  • 25. Data: 2021-08-24 19:31:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 12:12:14 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Jak im kryzys emigracyjny robimy na ich terenie, to może ogarnął, że źle
    > robią.

    Taa ... Bialorus ich nie wpusci, Rosja ich nie wpusci, Uzbekistan ich
    nie wpusci i po kryzysie.
    A co sie tam stanie z postepowymi Afganczykami ... nie nasz problem
    przeciez ...

    J.

  • 26. Data: 2021-08-24 19:35:58
    Temat: Re: Na granicy Polski z Białorusią JUŻ koczują Afgańczycy?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Taa ... Bialorus ich nie wpusci, Rosja ich nie wpusci, Uzbekistan ich
    > nie wpusci i po kryzysie.
    > A co sie tam stanie z postepowymi Afganczykami ... nie nasz problem
    > przeciez ...

    A ci na granicy koczujący to (już) Afgańczycy?

    AFAIR dobra babcia Merkel chciał wpuszczać uchodźców *z Syrii* a jakoś
    "trochę inaczej" wyszło.

    --
    A. Filip

  • 27. Data: 2021-08-24 19:41:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 19:27, J.F pisze:
    > Srednio szeroki ten Bug, jak chcesz zdazyc do imigranta, to musisz
    > miec geste patrole.

    WYstarczy, że mam dowód na to, ze z Białorusi przelazł.

    > No i ... wyjdzie na brzeg po polskiej stronie, to co z nim zrobic?
    > A on o azyl wystepuje.

    Żeby mógł o cokolwiek wystąpić, to musi tu legalnie wejść. Wywalamy go
    na Białoruś.

    > Najlepiej byloby seria z kalasza odstraszyc poki jeszcze na drugiej
    > polowie rzeki, ale odeszlismy od tych metod :-)
    > Poza tym tam moze byc bialoruska straz z kalaszami :-)

    Białorusini strzelają do osób nielegalnie przekraczających granice? Nie
    słyszałem, ale wątpię.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2021-08-24 19:44:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 19:31, J.F pisze:
    > A co sie tam stanie z postepowymi Afganczykami ... nie nasz problem
    > przeciez ...

    Ja osobiście byłbym za tym, by na miejscu w Afganistanie próbowali ten
    postęp wdrazać. Jak wszyscy mądrzy wyjadą, to będziemy tam mieć
    nadreprezentację oszołomów. Jeszcze mogą wygrać wybory.

    Za to duża szansa, ze ci postępowi postanowią sobie w Polsce swoje prawo
    wdrażać, z czego nie jestem zadowolony. Wolałbym, by budowali swój kraj
    w Afganistanie i nawet próbowaliśmy im w tym pomóc. nie wyszło.

    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2021-08-24 19:47:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 19:35, A. Filip pisze:
    > AFAIR dobra babcia Merkel chciał wpuszczać uchodźców *z Syrii* a
    > jakoś "trochę inaczej" wyszło.

    Jeśli tylko Niemcy ich chcą gościć, to ja tam nie widzę żadnego
    problemu. Na ich koszt możemy ich dostarczyć. pod warunkiem spisania i
    przeliczenia, żeby potem się nie rozleźli gdzieś indziej. niech im
    Niemcy wydadzą dokumenty podróży.

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2021-08-24 19:49:15