  • 11. Data: 2004-10-28 05:46:22
    Temat: Re: Na czym można oszukać sprzedając używane auto?
    Od: "MixCar" <p...@p...onet.pl>

    > spalanie
    > auto
    > elementy

    > --

    Mógłby Pan dokładniej określić miejsce gdzie znajduje się te grupy, bo rozumię
    że Pan na nich często bywa i doradza. A to miejsce również jest odpowiednie,
    bo pare tematów dalej na tej grupie doradzają jak nie dać się oszukać
    wychwalając jak oszusci są inteligentni i zdolni, krytykując jednocześnie
    oszukanego że się dał zrobić, stwierdzając stanowczo że nie da się ukarać
    oszusta. Stąd mój obecny temat.