  • 1. Data: 2004-10-24 20:39:49
    Temat: doreczenia
    Od: "Radek" <radek(shiht+F2)list.pl>

    Pani w sekretariacie sadu twierdzi ze sad nie dorecza korespondencji na
    skrytke pocztowa ?
    przeszukalem dokladnie akty prawne dotyczace temetu i nigdzie nie znalazlem
    postawy prawnej takiego stwierdzenia, moze ktos zna ?

    z gory dzieki

    Radek.

  • 2. Data: 2004-10-24 20:45:04
    Temat: Re: doreczenia
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Radek wrote:

> [...]
    > przeszukalem dokladnie akty prawne dotyczace temetu i nigdzie nie znalazlem
    > postawy prawnej takiego stwierdzenia, moze ktos zna ?

    Przepisy regulują jak sąd powinien doręczać pisma. Skrytki pocztowej tam
    nie ma... Zresztą jak wyobrażasz sobie potwierdzenie odbioru?

    KG

  • 3. Data: 2004-10-24 20:47:23
    Od: "Radek" <radek(shiht+F2)list.pl>

    > Przepisy regulują jak sąd powinien doręczać pisma. Skrytki pocztowej tam
    > nie ma... Zresztą jak wyobrażasz sobie potwierdzenie odbioru?

    normalnie , jak wszystkie polecone, ktore tam przychodza. Ide na poczte ,
    otwieram skrytke, lezy awizo, ide do okienka , daje pani awizo i dowod
    osobisty , kwituje odbior i pani daje mi list ?

    Radek.

  • 4. Data: 2004-10-24 20:49:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > Przepisy regulują jak sąd powinien doręczać pisma. Skrytki pocztowej tam
    > nie ma... Zresztą jak wyobrażasz sobie potwierdzenie odbioru?

    Tak samo, jak potwierdzenie odbioru przez odbiorcę z normalną skryznką
    pocztową, którego listonosz z poleconym nie zastał w lokalu. Awizo.

  • 5. Data: 2004-10-24 20:58:06
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Radek wrote:
    > normalnie

    ok

    a co do podstawy, że tak nie można, to w postępowaniu karnym jest w
    odpowiednim rozporządzeniu wyraźny zakaz
    "Przesyłka, o której mowa w ust. 1, nie może być adresowana na skrytkę
    pocztową adresata ani też doręczana przez skrytkę."

    KG

  • 6. Data: 2004-10-24 20:59:10
    Od: "Radek" <radek(shiht+F2)list.pl>

> [...]
    > "Przesyłka, o której mowa w ust. 1, nie może być adresowana na skrytkę
    > pocztową adresata ani też doręczana przez skrytkę."

    1. ok, mozesz podac skad to cytujesz ?
    2. moj przypadek to sprawa cywilna w sadzie gospodaczym ?

    Radek.

  • 7. Data: 2004-10-24 21:07:07
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Radek wrote:
    > 1. ok, mozesz podac skad to cytujesz ?

    z rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism
    sądowych w postępowaniu karnym Dz.U. nr 108/2003, poz.1022

    > 2. moj przypadek to sprawa cywilna w sadzie gospodaczym ?

    rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych
    przez pocztę w postępowaniu cywilnym
    wyraźnego zakazu nie widzę, ale raczej wynika z przewidzianych zasad...

    KG

  • 8. Data: 2004-10-24 21:11:02
    Od: "Radek" <radek(shiht+F2)list.pl>

    > rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych
    > przez pocztę w postępowaniu cywilnym
    > wyraźnego zakazu nie widzę, ale raczej wynika z przewidzianych zasad...

    slyszalem, ze "wszystko co nie jest zabronione jest dozwolone" wiec skoro w
    karnym jest zabronione , a w cywilnym nie , wiec moim zdaniem chyba mozna ?

    Radek.