  • 181. Data: 2005-09-27 00:28:59
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

    > moze nawet sie ustosunkujesz do tego bo kilka tygodni temu nie raczyles.
    >
    > jest dokladnie tak samo jak z Sun microsystem i microsoft.
    > Sun na poczatku wydal pakiet Office ktory byl jednym z 2 powaznych
    > konkurentow
    > dla microsoft Office, niedawno zmienil nazwe pakietu na Open Office i puscil
    > za darmo,
    > jest to dokladnie taka sama zagrywka,

    Nie jest, bo MSyf ma zmonopolizowany rynek swiatowy na procesory worda.
    Nie ma to zadnego podobienstwa do proby storpedowania jedynej konurencji
    na poczatku browserow.

    > (nie ma znaczenia otwartosc zrdolem, w
    > tym momencie zadnego)
    > czemu Sun Microsystem nie sa zbrodniarzami, zlodziejami itd tylko microsoft,
    > odpowiedz konkretnie na to pytanie,
    > bedziesz zwylkym nie wartym rozmowy smieciem jezeli tego nie zrobisz tylko
    > zaczniesz o czyms innym pisac.

    A dlatego, ze MSyf jest praktycznie monopolista w tej materii na rynku
    swiatowym. Uplynie wiele wody w Wisle zanim Sun bedzie konkurencja.
    Ironicznie, to MSyf sam pomaga swojej konkurencji, bo OO jest naprawde
    konkurencyjny przez wieloplatformowosc.

    > sklep ma prawo wyboru co bedzie sprzedawal i nie jestto nielegalne.
    > Dziecko mylisz sie.

    Ma prawo wybierac. Nie ma prawa decydowac o czyims monopolu. Zapytaj
    Billa Gatesa, albo lepiej, Prokuratora Generalnego USA.

    > i nie dezycuje, jestes ubezwlasnowolniony a on sprawuej nad toba opieke bo
    > nie bardzo rozumiem
    > czemu placzesz?

    Wszyscy jestesmy ubezwlasnowolnieni juz przy polce sklepowej.

    > wezmy luksuwsowy mercedes za 1 milion, nie jestem w stanie za niego
    > zaplacic, czy twoim zdaniem
    > z teo powodu traci wartosc? Masz bardzociekawe rozumowanie (zalosne)

    Co to znaczy za milion zlotych? Znaczy tyle jest napisane na kartce z
    cena. Ale przeciez to nie jest *wartosc* !

    > no i huj z tego to nie powod by rozdawac za darmo, to nie fundacja
    > charytatywna
    >
    > P.

    Oczywiscie, ze nie. Ale nie jest powod do monpolizowania rynku i zadania
    wiecej niz konurencja.

  • 182. Data: 2005-09-27 00:33:06
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

    > gdzie tu jest mowa o sadzie w lublinie?
    > Mozesz zeskanowac wyrok z uzasadnieniem i na grupie link podac ?
    >
    > P.

    Napij sie kubek zimnej wody. Przy mowie o Lublinie jest mowa o
    legendarnej korupcji polskich sadow. Tylko tyle. To taka metafora.

    Natomiast RIAA, MSyf i cale te towarzystwo robi naprawde bardzo brzydkie
    rzeczy w USA, gdzie technologia jest troche bardziej do przodu niz w
    skoruumpowanym Lublinie.

    A za Towja nieznajomosc innych jezykow nie odpowiadam. Chcesz dyskutowac
    powolujac sie an oryginaly? Naucz sie angielskiego.

  • 183. Data: 2005-09-27 00:33:54
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

    > to jak znajdziesz to wklej
    >
    > P.

    Chetnie, choc chyba szybciej wyjdzie Ci samemu.

  • 184. Data: 2005-09-27 00:35:11
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

    > o okradanych programistach a tych sa miliony
    >
    > P.

    Miliony tak. Okradane przez MSyf i Adobe. Ktore pozniej krzycza ze to
    nie one okradly programistow, a ze ich ktos okrada.

  • 185. Data: 2005-09-27 00:39:45
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

    > 50 raz z kolei, goowno mnie to interesuje, rozmawiamy teraz o innych
    > programistach a ty wszystkich nazywaszzzlodziejami bo acrobat zajebal
    > algorytm.
    > Lecz sie facet

    O zlodziejstwie Adobe zadecydowal jakis bialy kolnierzyk, a nie programista.

    > skomentuj wymagania gier, jak sie ograniczasz do linuxa to skomentuj
    > wymagania Unreala dostepnego pod linuxa.
    > A jak taki cwaniak to odpal linuxa z najnowszym KDE na 486

    Jezdzi jak rakieta! Teraz sprobuj dla porownania odpalic na 486 XP. :-P

    > piszemy teraz debilu o programistach ktorzy twrza te oprogramowanie,
    > tworedzisz ze maja ograniczony dosteop ja podalem
    > strony z bibliotekami ty pierdolisz o polkach

    Ale te strony nie maja zadnego wplywu na to, co konsument ma do wyboru
    stojac przed polka sklepowa. O tym nie decyduja programisci!

  • 186. Data: 2005-09-27 00:41:44
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

    > U?ytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > jestem tego pewny, bo to nawet niemozliwe technicznie a jezlei jest to do
    > obejsci apewnie w 5 minut.

    Ale tak nie moze wygladac wolna konkurencja, ze konsument musi glowic
    sie nad obejsciem. Konsument ma miec rowny dostep to roznych OS w tym
    samym miejscu i czasie, czyli przed polka sklepowa.

  • 187. Data: 2005-09-27 00:42:51
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Maciej Olędzki wrote:

    > Możesz kupić laptopa innej firmy. Są takie, które pozwalają kupić Ci
    > laptopa z darmowy Free-Dosem.

    Moge nie kupowac wcale. Nie bandycie Gatesowi jednak o tym decydowac.

  • 188. Data: 2005-09-27 00:44:13
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Maciej Olędzki wrote:

    > A co się dokładnie działo?

    Rozpoznaje Linuxa i odmawia zaladowania.

  • 189. Data: 2005-09-27 00:46:32
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Potrafisz udowodnic to twierdzenie?

    Nie potrzeba udowadniac, bo Toshiba sama sie przyznaje do blokowania.

    > Jakis link do artykulu gdzies czy cos?

    Zadzwon to Toshiby. To zadna tajemnica.

    > Bo z BIOSem, ktory uniemozliwia instalacje linuKSa sie jeszcze nie
    > spotkalem.

    Bo widac to nowosc. Starsze naja problemy, ale mozna zamontowac Linuxa.

  • 190. Data: 2005-09-27 00:55:58
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

    > fotografia to nie to samo co obraz namalowany, program ukradziony niczym sie
    > nie rozni od
    > programu kupionego i sluzy do uzywania a nie do patrzenia.

    > nie masz zgody osoby uprawnionej do tego (wlasciciela praw majatkowych
    > programu, nie licencji na uzytkowanie),

    Mylisz pojecia. Zaplacil i ma prawo kopiowac i to on jest ta osoba
    uprawniona. Tak samo jak ma prawo kopiowac ksiazke.

    Co innego jest sprawa do jakich celow.

    Mowienie o *sprzedawcy* (a nie autorze) jako o osobie uprawnionej o
    decydowaniu kto ma prawo kopiowac to pomieszanie z poplataniem. Przeciez
    sprzedawca dostal zaplate za dzielo. Najczesciej sam autor nie ma juz
    nic do gadania, bo monopolisci zmusili go do zrzeczenia sie praw.

    > co innego gdyby twoj kolega sprzedal Ci swoj egzemplarz
    > jenoczesnie kasujac u siebie. Inaczej ma sie sprawa jezeli kolega skopiuje i
    > sam bedzie tego uzywac,
    > co najwyzej zlamie warunki umowy i wlasciciel praw majatkowych moze go
    > scigac w sadzie cywilnym.

    Czyli jednak nie autor, a wlasciciel praw? Czyli monopolista na rynku?
    Czyli tak popieramy rozwoj wymiany mysli? Nie ma zadnego kopiowania i
    basta. Takich praw MSyf nie ma nawet w USA. Wybiegasz przed orkiestre
    wojskowa.

    > technicznie inaczej ale moralnie i prawnei to takie same zlodziejstwo,
    > czlowieku, to tak jakbys bys tlumaczyl nie zaplacenie za usluge, przejecie
    > firmy, itd
    >
    > P.

    Przeciez za oryginal monopolista dostal zaplate. A kopia na wlasny
    uzytek roznicy nikomu nie robi. Przeciwnie, pomaga reklamie.