    From: "mxmx" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Myśliwy zwierzyną?
    Date: Wed, 25 May 2005 12:51:53 +0200
    Sender: m...@v...pl@aqm138.internetdsl.tpnet.pl

    Jeszcze jedna kwestia z moim nieszczęsnym oskarżeniem...

    Zostałem oskarżony o wykroczenie z art. 97 KW. Poszkodowany i jedyny świadek
    zeznał, co miał zeznać aby mnie obciążyć. Rzekomo zablokowałem go na
    parkingu wewnętrznym państwowej szkoły wyższej (piszę o tym, bo zdaje się,
    że teren uczelni jest dość autonomiczny, ale nie wiem czy dotyczy to
    parkingów).

    Ciekawostka polega na tym, że on sam nie miał prawa tam przebywać: parking
    nie jest przeznaczony dla osób spoza uczelni (tablica przy wjeźdze
    informuje, że to parking tylko dla pracowników i studentów), co podpada pod
    art. 98 KW. Wygląda na to, że zablokowałem na parkingu kogoś kto nie miał
    prawa tam przebywać (dla uproszczenia przyjmijmy, że ja mogłem, bo
    wykonywałem pracę zleconą przez ową szkołę wyższą).

    W związku z tym trzy pytania:
    1. Czy mogę wykorzystać zeznania świadka przeciw niemu samemu i zgłosić
    zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia z art. 98 KW? Korci mnie to
    niesłychanie :-)
    2. W jaki sposób administrator parkingu powinien opublikować regulamin
    korzystania z parkingu? Czy tabliczka informacyjna przy wjeździe jest
    wystarczająca?
    3. Jeśli jednak opublikował gdzieś (gdzie?) regulamin, to dalej ciekawie
    komplikuje to sprawę. Bo jeśli zaparkowałem w sposób niezgodny z
    regulaminem, to jak to ma się do osoby która w ogóle nie powinna znaleźć się
    na tym parkingu, a przez to że się tam znalazła uniemożliwiła mi
    zaparkowanie w sposób z regulaminem zgodny?

    Wiem, wiem, sam ledwoo rozumię, co tutaj napisałem, ale takie jest życie...

    --
    Dziękuję za wszelką pomoc
    mxmx